Spider-Man Online Forum

Pełna wersja: Błędy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
W tym temacie prosze o zamieszczanie wszelkich bledów programowychnkowych/merytorycznych, jakie znaleźliscie na stronie. Podawajcie konkretnie jakie informacje sie nie zgadzaja, czego brakuje, co Äźle sie wyswietla itp.
W biografi Mysteria II zamiast "Wzrost" jest napisane "Wlosy"
W Spider-man Online Magazine klikam np. na steszczenie USM# 80 czy cokolwiek innego i caly czas wyswietla mi sie strona glówna??
timgrayson,Sep 22 2005, 14:52 napisał(a):W Spider-man Online Magazine klikam np. na steszczenie USM# 80 czy cokolwiek innego i caly czas wyswietla mi sie strona glówna??
W dziale Spider Man>> Partnerki, tez to samo sie dzieje :unsure:
A nie pomysleliscie, ze to nie jest jeszcze gotowe? <_<

P.
A to sorry ale myslalem ze jak jest i w samym magazynie nie ma wzmianki ze nie gotowe to myslalem ze juz dziala:]
zygmoont,Sep 22 2005, 15:40 napisał(a):A nie pomysleliscie, ze to nie jest jeszcze gotowe? <_<

P.
ok ok :P na starej stronie tez nie byl dostepny ten dzial, a mozna wiedziec kiedy zostanie naprawione badz zrobione??
Opis Ultimate Venoma ma blad :

Cytat:Moce: Kostium Venoma potrafi dostosowac sie do DNA nosiciela. Dzieki temu jest w stanie przejac kontrole nad dzialalnościa calego organizmu. Podnosi równiez fizyczne i psychiczne zdolnosci nosiciela.
Poprawcie ogonki :P
Dzieki wielkie, juz poprawilem biosy. Prosze o podawanie kolejnych bledów.
Cytat:ONZ, gdzie maja wziasc  udzial w konferencji

Streszczenie Marvel Team-up special, powino byc wziac .
W opisie Vultura;
Cytat:Gdy nie udalo sie Toomesowi przejac kontroli nad podziemiem Nowego Yorku, Vulture zmierzyl sie z Vulturios, trójka kryminalistów, którzy ukradli jego projekty podczas jego nieobecnosci.

Vulturios bylo czterech nie trzech-(Honcho, Gripes, Sugar Face, Pigeon).
Jak wlaczam "Mój Asystent" jest napisane: · 10 najwiekszych gadul dzis

EDIT:
Jeszcze zaówazylem takze w "Mój Asystent": · Zespól moderujacy
QbaS,Nov 4 2005, 16:08 napisał(a):Jak wlaczam "Mój Asystent" jest napisane: · 10 najwiekszych gadul dzi¶

EDIT:
Jeszcze zaówazylem takze w "Mój Asystent":  · Zespól moderuj±cy
No wlasnie probowalem to poprawic... ale niewiem czemu, nie moge <_<
Jak wchodze w "Chronologie" i klikam na lata od 1973 to zamiast odsylac do komiksów to przerzuca mnie do ostatnich newsów. Do 1973 jest w porzo.
To nie jest blad poprostu chronologia jest uzupelniana wraz ze streszczeniami kolejnych roczników ze Spider-manem. Jesli cie odsyla to znaczy ze lista pozycji w tym roczniku nie jest gotowa. Poza tym nad lista roczników sa podane dostepne lata, a obecnie dostepne roczniki sa od 1962 do 1972.
Aha, :huh: rozumiem. I wszystko jasne :D
Mala uwaga:
W dziale ostatnio dodane nad pozycja Civil War #5, widnieje okladka Civil War #4. Ten blad troche razi. :huh:
Nie wiem jakim cudem wykryles ten blad. Od poczatku widnieje tam okladka CW #5. Byc moze odswiezenie strony sie nie powiodlo ;). Teraz ponownie byc OK.

Dzieki za czujnosc. :)
Tak z czystej ciekawosci czytalem info o Peterze i nantknalem sie blad: Oto cytat ''Jako Spider-Man, Peter przezyl bolesnie smierc dobrego przyjaciela, kapitana policji, Jean DeWolffa'' o ile mi wiadomo z kasiazki na temat filmu Spider-Man2 Jean to kobieta
a czy kobieta nie moze byc przyjacielem i kapitanem policji ??
Stron: 1 2 3 4 5 6