Spider-Man Online Forum

Pełna wersja: Figurki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Elo,widziałem że LuXus i inni niemogę zlokalizować tematu o figurkach,mianowicie który? z administratorów musiał Go usunąć,DLACZEGO??? niewiem ale odnawiam ten temat bo ten temat jest na tym forum jest potrzebny.

Moje figurki
Doc Ock ze Spider-Mana 2
Spider-Man z SM2
Hulk (filmowy z 2008)
Abomination (filmowy)
T-RIP (Terminator)
Venom (filmowy duży)
mam tam jescze batmana z heliosa i normalnego i New Goblina przerobiłem go na T-600
Myślę, że dlatego bo miał ok. 37-40 stron, a to przesada.
Skoro myslisz, ze to przesada, zeby temat mial 40 stron, to zobacz ile stron ma "Marvel Kolekcja Figurek".
Jaki bezplan, usuwa? taki temat. Nie sądze, żeby to było po tym "errorze", co był jakiś czas temu w SMO. Co o tym myslicie??
Ostatnio poluj? na T? figurk?:)
Konio, super figurka.Ile ona kosztuje?Jest naprawdę super.Ja sprawi?em sobie to:

Figurka jest naprawdę niez?a.Nie wiem od czego zaczął.Od plusów czy minusów?Chyba od minusów, bo jest ich mniej.
Z większych minusów są dwa, a mianowicie rozmiary figurki i nogi, które są ruchome tylko w jednym punkcie, ale mimo to dzięki dużej pozowalności ręk i zdejmowanym mieczom, można z figurki fajne pozy wykrzesa?.

Figurka ma dodatkowy kaptur, w którym naprawdę świetnie się prezentuje.Pozowalność też stoi na wysokim poziomie.Wykonana jest starannie, szkoda tylko, że cieniowania na niej brak.
Plo Koon to mój ulubiony Jedi, a to wpływa na końcową ocen?, która wynosi 79,9% na 100%.
Ej,na figurce niema cieniowana ponieważ jest ona ubrana w materia?owe ciuchy,ogólnie super figurka mi się podoba.


Aha mam pytanie czy mianowicie w tym moim spider-manie ten co go dawałem zdjęcie na górze to można mu g?lowe zdejmować
venomspider: Interesujaca wypowiedz.
miki200: Wszystko mozna, tylko trzeba wiedziec jak. Zakladam, ze nie wiesz jak...wiec najpierw musisz przygotowac suszarke, nastepnie przyloz ja do glowy figurki (trzymaj tak przez ok.45-60 s), gdy poczujesz, ze jest juz miekka (gumowa), to powoli mozesz sprobowac ja sciagac.
LuXus ona nie jest gumowa a plastikowa a po pierwsze myśl? że to ?art co mówisz
Wiem, ze jest plastikowa, ale pod wplywem ciepla robi sie gumowa.
No a jak zaschnie to już bedzie ta głowa zmasakrowana
Co Ci zaschnie ???? Pewnie nie czytales tutorial'a, ktorego Ci podalem... huh i pisz se tu z ludzmi.
Aaaaa tera dziala nie 40-60 sekund tylko 2 minuty tylko temu Venomowi niemogęem ?ba ?ciągna?


a jescze prosze help czy Venomowi mogę j?zor uci?? żeby wyglądał bardziej filmowo
Moglo byc i 5 min., zalezy jaka masz suszarke i jak blisko trzymales ja przy glowie spider'a. Troche cie nie rozumiem pytasz sie na forum czy venom'owi mozesz jezor uciac??? Przeciez to twoja figurka, mozesz robic z nia co Ci sie podoba. Podejrzewam, ze chodzi Ci o to czy da sie, ale to sa tylko takie moje domysly...
no tylko tak sie pytam czy to dobry wybór
Sprobowac zawsze mozesz, ale czy Ci wyjdzie, to nie wiem.
No uci??em mu ten j?zor i wygląda to super


I cos dla fanów Iron-Mana,zabawki z drugiej części IM są juz w sprzedaży mianowicie przypadkiem trafi?em na to zdjęcie,zabawka przedstawia Mark VI i jescze zapowiada się era znow udużych figurek nie ma?ych chociaż podobno z IM2 małe też są


zdjęcie
Nie chrzan glupot zadne "zabawki z drugiej czesci IM" nie sa jeszcze w sprzedazy. Co do tej figurki (zabawki) Iron Mana mark IV to jest koszmarna, jakies dziwne kremowe kolory, mala pozowalnosc, brzydkie wykonanie i na dodatek jeszcze ma 8" wysokosci. Natomiat jezeli chodzi o ere duzych figurek to takiej nigdy nie bylo i nie bedzie, fani zawsze woleli 6" figurki, a do IM 2 Hasbro postanowilo zrobic figurki w skali 3.75" i wcale nie wygladaja one najgorzej, ale nie zamierzam ich kupowac.
Fakt Luxus 6 cali w zupełności mi styka. wyższe nie mieszcz? mi się na półce:p
Przegladajac forum thefwoosh natknalem sie na zdjecie figurki Iron Mana 2 od Diamond Select. Ilosc punktow ruchowych powinna byc standardowa jak na Marvel Select, czyli jakies 23, co wcale nie przeszkadza w tym, aby ta fajniusia figurke miec u siebie w domu. Jakby jeszcze Diamond Select postanowilo wydac tego Iron'a w skali 6", to juz w ogole....:D
Pozostaje nam czekac na wiecej zdjec.

Link:
http://previews.diamondcomics.com/public/d...=88836&ssd=
Ta figura Irona 2 moze nawet dawac rade... Fajnie, ze Iron ma otwarty chelm, ale prawde powiedziawszy/napisawszy, bardziej odpowiadaja mi figurki 6" z jak najmniejsza iloscia punktów ruchowych. Ale to oczywiscie kwestia gustu:) Ja poprostu nie lubie jak wystaja te zawiasy w takich figurkach.