Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.32 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/search.php 22 require_once




Wyniki szukania
Post Autor Dział Odpowiedzi Wyświetleń Napisane [rosn.]
    Wątek: Gra w skojarzenia
Post: Gra w skojarzenia

Spider-Man --> nowy ciuch :P
Roach Chat 3.601 1.496.264 08.02.2006 , 23:11
    Wątek: Gra w skojarzenia
Post: Gra w skojarzenia

Ci, co czytaja komiksy --> uzytkownicy forum SMO B)
Roach Chat 3.601 1.496.264 08.02.2006 , 16:53
    Wątek: The Amazing Spider-Man
Post: The Amazing Spider-Man

Jackson,Feb 7 2006, 21:16 napisał(a):Poza tym, skoro pozwolilem na piracenie, liczylem, ze ktos wyskoczy z przegrywaniem plyt i kaset, a wy coś He :huh: Akurat teraz wzielo was na uczciwosc, której n...
Roach Seriale TV 50 32.274 08.02.2006 , 00:09
    Wątek: Gra w skojarzenia
Post: Gra w skojarzenia

Silent Bob (...'s Gang) --> Dante & Randal
Roach Chat 3.601 1.496.264 07.02.2006 , 20:30
    Wątek: The Amazing Spider-Man
Post: The Amazing Spider-Man

Hehe, w takim razie to NA BANK jest jedynka:) "Smok" byl trzeci B)
Roach Seriale TV 50 32.274 07.02.2006 , 20:27
    Wątek: 40 year the amazing spider-man
Post: 40 year the amazing spider-man

hulk,Feb 6 2006, 16:22 napisał(a):No co ty? Akurat jak to oddawali do nagrania to pijany Stan Lee zwinal plytke i pousuwal losowo wybrane panele - Danger GunganDzieki, ze mnie wyreczyles, bo nie chci...
Roach Bazar 14 9.526 06.02.2006 , 20:17
    Wątek: 40 year the amazing spider-man
Post: 40 year the amazing spider-man

Skany sa tu. Zapraszam wszystkich zainteresowanych.
Roach Bazar 14 9.526 06.02.2006 , 15:34
    Wątek: 40 year the amazing spider-man
Post: 40 year the amazing spider-man

Jakby ktos chcial to moge mu wyslac przykladowy "oficjalny skan Marvela".
Roach Bazar 14 9.526 06.02.2006 , 09:25
    Wątek: 40 year the amazing spider-man
Post: 40 year the amazing spider-man

Nie kupuj tego badziewia!! Stanowczo odradzam. Jestem (nie)szczesliwym posiadadzem i zaluje strasznie. Nie dosc, ze komiksy sa w najbardziej irytujacym formacie pod sloncem (czyt: PDF) i nie d...
Roach Bazar 14 9.526 05.02.2006 , 21:54
    Wątek: Streszczenia komiksów z dzialu The Past
Post: Streszczenia komiksów z dzialu The Past

Ja bym chcial zobaczyc zalegle USM :P
Roach Serwis 24 16.963 05.02.2006 , 21:45
    Wątek: The Amazing Spider-Man
Post: The Amazing Spider-Man

Ok, wygrales :P
Roach Seriale TV 50 32.274 04.02.2006 , 12:04
    Wątek: The Amazing Spider-Man
Post: The Amazing Spider-Man

Widget,Feb 3 2006, 17:00 napisał(a):ja tez zaluje, ze nie polecialem do wypozyczalni jak ja likwidowali i nie kupilem Strikes BackHeh, zalowac do dopiero ja moge - mialem 2 okazje zeby kupic kasetki,...
Roach Seriale TV 50 32.274 04.02.2006 , 10:46
    Wątek: Spawn
Post: Spawn

Hmmm... prawde mówiac to wolalbym, aby jedna seria zajmowala sie jedna osoba. W calosci, zeby ciaglosc byla. A nie zajalbys sie w calosci jakas seria/mini seria?
Roach Fandom 33 17.559 03.02.2006 , 13:27
    Wątek: The Amazing Spider-Man
Post: The Amazing Spider-Man

Jak to po hiszpanski to to na bank jedynka :) A jak Ci sie Strikes Back sciagnie to mozemy sie jakos skontaktowac w celu przekazania kopii dalej:P
Roach Seriale TV 50 32.274 03.02.2006 , 13:23
    Wątek: Spider-Nik modem...?!
Post: Spider-Nik modem...?!

caterkiller,Feb 2 2006, 00:02 napisał(a):A tam, Cyvil po prostu zrobil z siebie glupka, a teraz próbuje sie jakos ratowac. :]Licho widze jego szanse w tej dyscyplinie...
Roach Forum 29 20.866 02.02.2006 , 00:10
    Wątek: Spider-Nik modem...?!
Post: Spider-Nik modem...?!

Niech ktos qwa zamknie ten temat. Cyvil, skoro tak bardzo Ci sie tu nie podoba, to po kiego ch*ja tu ciagle przylazisz? Czy ktos Cie tu qwa trzymał? Stary, zbierz ziomków i zróbcie konkurencyjny serwi...
Roach Forum 29 20.866 01.02.2006 , 22:53
    Wątek: Spawn
Post: Spawn

Ok, ale i tak wierze, ze jakos sobie z tym fantem poradzisz i predzej czy później napiszesz reszte recek :) Nom, to dzial GRY juz mozna uznac za jako tako obsadzony. To teraz moze ktos chetny do biog...
Roach Fandom 33 17.559 01.02.2006 , 19:54
    Wątek: Spawn
Post: Spawn

:D Armageddon jest, ale chyba wylacznie XBOXowe wersje... nie myslales moze o malej zmianie sprzetu?;>
Roach Fandom 33 17.559 01.02.2006 , 18:08
    Wątek: Fantastyczna Czwórka
Post: Fantastyczna Czwórka

A mi w F4 podobaly sie az 3 sceny: 1. kiedy "zniknieta" Jessica Alba rozbiera sie w tlumie i nagle zaczyna sie pojawiac; 2. kiedy Ben, na reakcje o swoim skamienialym sercu, pyta Reeda, czy to od tego...
Roach Filmy 121 56.423 01.02.2006 , 15:42
    Wątek: Spider-Nik modem...?!
Post: Spider-Nik modem...?!

Chcialbym miec takie problemy jak wy... :blink:
Roach Forum 29 20.866 01.02.2006 , 15:36
    Wątek: Spawn
Post: Spawn

Cytat:W marcu pewnie bede mial Batman/Spawn przesle ci recenzje i streszczenie. Ok, jak mi sie spodoba to wrzuce i z wielka checia zatrudnie Cie do czegos jeszcze. Cytat:Genialny komiks ze super rys...
Roach Fandom 33 17.559 01.02.2006 , 15:27
    Wątek: Spawn
Post: Spawn

W Soul-Calibur II postac Spawna jest bonusem tylko dla X-Boxowców. A poza "Armageddonem" wyszly jeszcze "S: Eternal" na PSX, "S: In Demon's Hand", i platwormówki na SNES i Game Boy Costam. Moge Ci...
Roach Fandom 33 17.559 01.02.2006 , 11:13
    Wątek: Twórczosc
Post: Twórczosc

No niech Ci bedzie, z okazji 31 stycznia wierze Ci ;) A na komiks, fakt czekam. A sam rysunek spoko, acz wolalem Twojego Wolverine'a którego zamiesciles... kiedystam. Ale do mojego czarnucha Tedzi...
Roach Fandom 139 71.337 31.01.2006 , 15:30
    Wątek: Twórczosc
Post: Twórczosc

"Until" pisze sie przez jedno "L" :)
Roach Fandom 139 71.337 31.01.2006 , 09:12
    Wątek: mark bagley
Post: mark bagley

Wielkie dzieki, Crov :)
Roach Komiksy 37 26.759 31.01.2006 , 09:10
    Wątek: Spawn
Post: Spawn

Jak to nie?? :P Sorry, ale wczoraj mialem dosc pokrecony dzien i prawde mówiac nie wpadlem na to :)
Roach Fandom 33 17.559 31.01.2006 , 09:08
    Wątek: Spawn
Post: Spawn

Tak na marginesie: spawn.of.pl Ostatnia aktualizacja serwisu: 2004-09-27 ;)
Roach Fandom 33 17.559 30.01.2006 , 22:26
    Wątek: Spawn
Post: Spawn

Po raz kolejny to ja. Hmmm... chyba jednak nie zrezygnuje ze Spawna... Grafike - fakt, maja fajna, ale serwis zajmuje sie tematem pod troche innym katem niz ja planuje. Bo ani tam recek nie ma, ani st...
Roach Fandom 33 17.559 30.01.2006 , 22:23
    Wątek: Spawn
Post: Spawn

A co do zmiany bohatera to wiesz Widget, nic na sile - to ma byc hobby, a nie praca zaliczeniowa :) A za GL nie przepadam. Wczesniej co prawda myslalem o Ghost Riderze, ale chyba raczej niebardzo...
Roach Fandom 33 17.559 30.01.2006 , 21:45
    Wątek: Spawn
Post: Spawn

Yyyyy... no to beka:P Przyznaje ze o istnieniu Spawn.of.pl nie mialem pojecia :P
Roach Fandom 33 17.559 30.01.2006 , 21:34