Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.20 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/showthread.php 28 require_once




Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Samobójstwo przez mangi
#21
Jackson,Nov 26 2005, 21:50 napisał(a):
Cytat:raczej jakis ogólny apel do wszystkich maniaków anime i sf rolleyes.gif
bylo, bylo, bylo

Przejrzyj archiwa www.anime.com.pl to znajdziesz odpowiedz TVN
:( a no bylo o :
"Reportaz Faktów na szczescie byl bardziej wywazony i rozsadny niz sensacyjna notka w Super Expressie(...)"
Odpowiedz
#22
Linki z anime.com.pl:
News - TVN a spraw mangi
News - Odpowiedź TVN
News - Apel o bojkot TVNu
News - Samobójstwo przez mangghe
Pliki - nagranie audio informacji: "Przemoc w mediach"
Pliki - nagranie audio faktów: "Porno w Sailor Moon"
Pliki - Uwaga! o Dragon Ballu, porno komiksie dla czterolatków
Odpowiedz
#23
A ja tu sie zastanawialem skad dziewczyna z mojej klasy wypisala takie bzdury w referacie: no wsponiala o tym samobójstwie. szkoda gadac...
Odpowiedz
#24
Crov,Nov 29 2005, 10:42 napisał(a):Linki z anime.com.pl:
News - TVN a spraw mangi
News - Odpowiedź TVN
News - Apel o bojkot TVNu
News - Samobójstwo przez mangghe
Pliki - nagranie audio informacji: "Przemoc w mediach"
Pliki - nagranie audio faktów: "Porno w Sailor Moon"
Pliki - Uwaga! o Dragon Ballu, porno komiksie dla czterolatków
o m g x D

To wedlug mnie sie bardziej nadaje do "Smiesznych fotek" ; d
A swoja droga co ich tak nagle napadlo z tym wrzucaniem na komiksy/anime/mange? Cos ostatnio duzo tego -.-
People coming, People are dying, but it's like that, and that's the way it is!

We are one of a kind, we are the Black Widows. Rebellious insects stigmatised. Yearning for a holy sacrifice. Unmasked divinity, Chaos is the name. Your period has faded, it's over. All you can do now is nothing. Stop the control, and start to surrender. Suffer.

Hate it or love it
Odpowiedz
#25
Bo cos, co jest popularne natychmiast znajdzie nagonke. Tak samo bylo z Harry Potterem kiedy kosciól grzmil: to satanizm jest, propaguje szatana. Ech no comment
Tony Stark
Odpowiedz
#26
Nie tyle kosciól co Radio Maryja. Mam nawet na kompie audycje jak prowadzacy i sluchacze oburzeni sa tym, ze gdzies w jakiejs szkole Harry Potter jest lektura i, ze powinno sie kogos kto kaze dzieciom to czytac ukarac. Paranoja.
Odpowiedz
#27
@up
Heh, ja widzialem jak ksiadz palil jedna z czesci HP :)
Btw to jest cos w rodzaju zazdrosci nic wiecej ;)
Autorka hp wzbogacila sie o niezla sumkew wiec trzeba jej dokopac. A o mocherowych beretach juz nie bede wspominac ;d
People coming, People are dying, but it's like that, and that's the way it is!

We are one of a kind, we are the Black Widows. Rebellious insects stigmatised. Yearning for a holy sacrifice. Unmasked divinity, Chaos is the name. Your period has faded, it's over. All you can do now is nothing. Stop the control, and start to surrender. Suffer.

Hate it or love it
Odpowiedz
#28
Ten numer TVN to maly pikus w porownaniu z tym co odstawili, jak w Warszawie byla manifestacja antyglobalistow.

W TVN podawano, ze doszlo do bujek z policja, niszczono sklepy i samochody. Pokazali nawet film na ktorym antyglobalisci niszcza McDonalds.

Co sie pozniej okazalo? Manifestacja przebiegla pokojowo, nie bylo zadnych bord, a to co pokazywal TVN bylo zwyklym klamstewem, bo film pokazywal podobna manifestacje, ale z Francji, a nie Polski...
Powrót jest tylko jeden i nie króla, tylko jedi.

Odpowiedz
#29
Polsat to chlam , udowodnil to pokazujac ten reportaz , po czesci maja racje ale to naprawde jest przesmiewcze , ze niby znaczek 18+ na okladce gry jest nieczytelny. Za dziwny zabieg uwazam pokazanie gry "Halo" jako brutalny przekaz.....
Odpowiedz
#30
Ares_Real,Dec 3 2005, 18:55 napisał(a):Polsat to chlam , udowodnil to pokazujac ten reportaz , po czesci maja racje ale to naprawde jest przesmiewcze , ze niby znaczek 18+ na okladce gry jest nieczytelny. Za dziwny zabieg uwazam pokazanie gry "Halo" jako brutalny przekaz.....
Polsat juz wiele razy pokazywal jaki jest fajny :)
Zreszta ten reportaz gdzie skandalem bylo pojawienie sie w jednym kadrze mangi "Dragon Ball", tylka Bulmy, i gdzie jeden z wydawców tego szatanskiego komiksu bezczelnie probowal uciec przed kamera, byl emitowany na TV4 i Polsacie -.- .

rlz

/VeNezUElA r0X!
People coming, People are dying, but it's like that, and that's the way it is!

We are one of a kind, we are the Black Widows. Rebellious insects stigmatised. Yearning for a holy sacrifice. Unmasked divinity, Chaos is the name. Your period has faded, it's over. All you can do now is nothing. Stop the control, and start to surrender. Suffer.

Hate it or love it
Odpowiedz
#31
Dla mnie ta afera to po prostu bezsens. Ze niby zabila sie przez komiks. To takie typowe szukanie winnych na sile. Czlowiek ma wolna wole i nikt jej nie kazal sie ciac. Ta dziewczyna i tylko ona jest za to odpowiedzialna, to byla jej decyzja. Tak jak w przypadku szkolnej masakry w Columbine High School. Dwóch cwoków wparowalo do szkoly i zaczeli mordowac niewinnych, a potem popelnili samobójstwo. I zaczelo sie: ze to niby wina gier komputerowych, bo za duzo przemocy. Ludzie ja tez gram w takie gry i nie chce mi sie mordowac innych! Bo prawda byla taka, ze ci dwaj byli po prostu swirami. Albo sprawa, kiedy 13 i 14-latek zabili bezdomnego (tak sie sklada, ze to bylo w moim miescie) i zaczeli gadac, ze niby wzorców nie mieli i tylko telewizja i komputer. Ach, szkoda gadac! :angry: :angry: :angry:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize
Odpowiedz
#32
Dobrze gada! Polac mu!
Powrót jest tylko jeden i nie króla, tylko jedi.

Odpowiedz
#33
_SetH_,Dec 4 2005, 22:34 napisał(a):Dobrze gada! Polac mu!
Niechcialbym byc jakos specjalnie perfidyny, ale takie posty nie maja zbytniego sensu ;) Pamietaj ze to forum, i jak sie zartuje to juz pelnym postem xDDD

@topic, octavius
Madrze zes to opisal. No ale co poradzic, inteligenty czlowiek nie wyjdzie z tasakiem na ulice bo tak bylo w gta i tyle. A jak ktos jest psycholem to tak zrobi. Wiec wina nie tkwi w grach i w innych przekazach tego typu, tylko w psychice tez "mlodzierzy" :)
People coming, People are dying, but it's like that, and that's the way it is!

We are one of a kind, we are the Black Widows. Rebellious insects stigmatised. Yearning for a holy sacrifice. Unmasked divinity, Chaos is the name. Your period has faded, it's over. All you can do now is nothing. Stop the control, and start to surrender. Suffer.

Hate it or love it
Odpowiedz
#34
Wczoraj w Panoramie o 22:00 panowie(panie?) redaktorzy postanowili zarabac temat od zespolu wydarzen i oczywiscie dostalismy ful wypasny reportaz. Pokazali trzy najbrutalniejsze gry (Resident Evil 4 , tradycyjnie GTA SA i 50 cent bulletproof gdzie dowalili ze gra jest oparta na zyciorysie "piosenkarza"). Oczywiscie to nie bylby reportaz o grach jezeliby nie dali "yntelygentnej" pani psycholog która mówi to co inne "gry szkodza na umysl i dzieci sa przez nie zamknete w sobie". Niesamowity usmiech na twarzy sprawily obrazki dzieci "które graja w GTA".
Material prawdopodobnie do oblookania na stronie Panoramy. Linka dam później.
Odpowiedz
#35
@up,

No reporataz by mocny...

Ale to i tak wyjatek bo pod tym wzgledem to Polsat/Polsat2\tv4 rlzzzzz...

Ostatnio widzialem "nasze dzieci", powiecone "chorym psychicznie maniakom komputera". : )
Najlepsza byla pani psycholog (cytat: no... troche nawet tam jest matematyki bo te trupy tzreba przeliczyc no nie... ale ogolnie to tylko godzine dziennie...)

: ]
People coming, People are dying, but it's like that, and that's the way it is!

We are one of a kind, we are the Black Widows. Rebellious insects stigmatised. Yearning for a holy sacrifice. Unmasked divinity, Chaos is the name. Your period has faded, it's over. All you can do now is nothing. Stop the control, and start to surrender. Suffer.

Hate it or love it
Odpowiedz
#36
darth octavius,Dec 4 2005, 14:33 napisał(a):Dla mnie ta afera to po prostu bezsens. Ze niby zabila sie przez komiks. To takie typowe szukanie winnych na sile. Czlowiek ma wolna wole i nikt jej nie kazal sie ciac. Ta dziewczyna i tylko ona jest za to odpowiedzialna, to byla jej decyzja. Tak jak w przypadku szkolnej masakry w Columbine High School. Dwóch cwoków wparowalo do szkoly i zaczeli mordowac niewinnych, a potem popelnili samobójstwo. I zaczelo sie: ze to niby wina gier komputerowych, bo za duzo przemocy. Ludzie ja tez gram w takie gry i nie chce mi sie mordowac innych! Bo prawda byla taka, ze ci dwaj byli po prostu swirami. Albo sprawa, kiedy 13 i 14-latek zabili bezdomnego (tak sie sklada, ze to bylo w moim miescie) i zaczeli gadac, ze niby wzorców nie mieli i tylko telewizja i komputer. Ach, szkoda gadac! :angry: :angry: :angry:
Nie w pelni sie z toba zgadzam. Po pierwsze dlugie przesiadywanie przed komputerem naprawde uzaleznia (przykladem moze byc mój starszy brat). Po drugie mysle, ze te komiksy mialy jakis zwiazek z tym samobójstwem (przynajmniej po czesci), bo jesli TVN nie klamalo to smierc ta przebiegla podobnie jak w komiksie, a w liscie który ta dziewczyna zostawila, chciala zeby rodzice pozwolili bratu czytac te mangi... Nie wiem czy wierzyc telewizji czy nie, ale moze to jest prawda, a jesli tak to ta dziewczyna byla chyba szurnieta zeby wierzyc jakiemus komiksidlowi. Takie moje zdanie :)
Odpowiedz
#37
QbaS widac, ze dales juz soba manipulowac przez media. Nie daj sie! Ja na szczescie nie ogladam telewizji wogóle, bo nie mam na to czasu i chwala za to. Mangi czytam, gram jak mam czas na konsoli i jakos nikogo nie zamordowalam ani nic.
Tony Stark
Odpowiedz
#38
Kurt,Dec 3 2005, 20:30 napisał(a):
Ares_Real,Dec 3 2005, 18:55 napisał(a):Polsat to chlam , udowodnil to pokazujac ten reportaz , po czesci maja racje ale to naprawde jest przesmiewcze , ze niby znaczek 18+ na okladce gry jest nieczytelny. Za dziwny zabieg uwazam pokazanie gry "Halo" jako brutalny przekaz.....
Polsat juz wiele razy pokazywal jaki jest fajny :)
Zreszta ten reportaz gdzie skandalem bylo pojawienie sie w jednym kadrze mangi "Dragon Ball", tylka Bulmy, i gdzie jeden z wydawców tego szatanskiego komiksu bezczelnie probowal uciec przed kamera, byl emitowany na TV4 i Polsacie -.- .

rlz

/VeNezUElA r0X!
To byla UWAGA! na TVN. Kilka postów wczesniej podalem nawet link do tego programu... (raczej watpie by TVN i Polsat tak sie kumplowali, ze Uwage! puszczaja u jednych i u drugich)

A ja wczoraj na komorce gralem w tetris i od tego czasu mam silna chec wziac pustaki i pozrzucac z dachu na ulice. Myslicie, ze to źle? To napewno wplyw komiksów o Spejdermenie i mangi Dragon Ból.
Odpowiedz
#39
BZDURA NIKT BY SIE NIE ZABIL MOZE MALE DZIECIAKI SZYBKO W TAKIE RZECZY WIERZË? ALE NIE PRAWIE DORO¦LI LUDZIE W JEDNYM KO¦CIELE GADALI ZE HP TO SZATAN HA HA NIE A KOMIKSY BY CHCIELI ROZWALIC NIE <_<
Odpowiedz
#40
spider-fan,Jan 31 2006, 17:35 napisał(a):W JEDNYM KO¦CIELE GADALI ZE HP TO SZATAN
Benedykt XVI tak uwaza. Na szczescie nasz kochany Jan Pawel II mial optymistyczne zdanie co do tej ksiazki. :)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości