Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy bedzie nowa kreskówka o Spider-Manie ?
#1
jak myslicie i czy cos wiecie o powstawaniu kreskowek o pajaku
#2
czemu by miala byc, oraz na jakimz by to wybitnym kanale by byla nadawana.
TZN. za ch*j nie bedzie zadnej kreskówki, przynajmiej sie na to nie zbiera :spider:
#3
Pod koniec 2006 roku ma wyjsc kreskówka "Fantastic Four" z marvela, o spider manie nic nie wiadomo
#4
GENGAR,Apr 24 2006, 18:48 napisał(a):jak myslicie i czy cos wiecie o powstawaniu kreskowek o pajaku
Leze teraz na ziemi, trace dech w piersiach i juz mnie klatka piersiowa boli...
#5
QbaS,Apr 24 2006, 21:15 napisał(a):
GENGAR,Apr 24 2006, 18:48 napisał(a):jak myslicie i czy cos wiecie o powstawaniu kreskowek o pajaku
Leze teraz na ziemi, trace dech w piersiach i juz mnie klatka piersiowa boli...
A mówilem, nie przesadzaj z alkoholem...
#6
Przydalo by sie cos nowego. W koncu Spidey to kultowa postac, a od 10 lat nie miala zadnej kreskówki (nie liczac tego trojwymiarowego mutanta z 2000-ktoregos tam roku)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize
#7
Ten 'trojwymiarowy mutant' byl swienym serialem i tylko TASM byl od niego lepszy.
#8
Istotnie przydala by sie nowa kreskówka o Spider-manie, na razie jednak powstrzymalbym sie z produkcja bo jest teraz taka dziwna moda na robienie z komiksowych herosów bohaterów dla 10 letnich dzieci, w dodastku mocno przerobionych(przyklad Teen Titans, Krypto the Superdog albo niektóre odcinki The Batman)najlepiej poczekac na to jak im wyjdzie Fanstic Four i potem sie zastanawiac nad produkcja. Ale jesli juz mialby powstac chcialbym zeby zajeli sie nim kolesie którzy robili JL i JLU.
PS
Ostatni serial o pajaku mial miejsce w 2003 roku nosil tytul SPIDER-MAN 2003 MTV SERIES. Znany jest równiez pod tytulem Spider-Man : The Animated Chronicles czy tez Spider-Man : The New Animated Series.
PS 2
Kto chcialby aby nowy Spider-man mial kreske taka jak jedna z powstajacych kreskówek ze swiata DC -Legion of Superheros-przedstawiona ponizej?
1
2
3
4
5
6
7
8
To jest to o czym mówilem bohaterowie dla najmlodszych.
#9
paul095,May 21 2006, 15:03 napisał(a):Superheros-przedstawiona ponizej?
http://www.legionsofgotha...enCaldwell1.jpg
http://www.legionsofgotha...enCaldwell3.jpg
http://www.legionsofgotha...enCaldwell4.jpg
http://www.legionsofgotha...enCaldwell5.jpg
http://www.legionsofgotha...enCaldwell6.jpg
http://www.legionsofgotha...tOviNedelcu.jpg
http://www.legionsofgotha...amesTucker1.jpg
http://www.legionsofgotha...amesTucker2.jpg
http://www.legionsofgotha...amesTucker3.jpg
To jest to o czym mówilem bohaterowie dla najmlodszych.
Te linki nie dzialaja.
#10
Juz poprawilem. :D
#11
Widzialem juz te szkice. Masakra:/
#12
Maskra to za malo powiedziane <_< o wiele za malo.
"You're good... but me, I'm magic"
#13
Paul,May 21 2006, 17:12 napisał(a):Maskra to za malo powiedziane <_< o wiele za malo.
Bzdura... Po prostu takie kreski maja zwykle kreskówki dla dzieci ^_^ A my tutaj nie mówimy o bajeczkach dla dzieci tylko o takich normalnych... Dla fanów...
#14
Moze i maja ale np: taki eS wyglada jak harcerzyk a nie bohater z prawdziwego zdarzenia, sa jakies granice kreski dla dzieci, hyba.
"You're good... but me, I'm magic"
#15
Paul,May 21 2006, 17:25 napisał(a):Moze i maja ale np: taki eS wyglada jak harcerzyk a nie bohater z prawdziwego zdarzenia, sa jakies granice kreski dla dzieci, hyba.
Jak nie wierzysz to obejrzyj sobie Teen Titans (nie wiem czy dobrze napisalem ale kit z tym...)
#16
Nie mówie, ze nie wierze no ale ludzie ciut przesada to jest.
"You're good... but me, I'm magic"
#17
Paul,May 21 2006, 17:33 napisał(a):Nie mówie, ze nie wierze no ale ludzie ciut przesada to jest.
Teen Titans wcale nie jest lepsze ;)
#18
Teen Titans nie ogladam wiec nie wiem :D
"You're good... but me, I'm magic"
#19
Paul,May 21 2006, 17:37 napisał(a):Teen Titans nie ogladam wiec nie wiem :D
Ja tez nie ogladam, ale widzialem kilka fragmentów. Wpisz sobie to haslo w googlach to moze znajdzie jakies screeny :] Wtedy sie przekonasz...
#20
Co oni zrobili z Robinem? Ok nie wazne kreska jest dla dzieci fakt ale Teen Titans a Superman to zwei bajki sa superman to jest nieodpowiednia postac, zeby robic z nim cos takiego, dlamnie przynajmniej, Batman jeszcze by przeszedl ale eS, on sie nie nadaje do tunningu a'la TT, but this is only my opinion. (A teraz brawa poniewaz ten post zawiera w sobie 3 jezyki B) )
"You're good... but me, I'm magic"


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości