Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reka Iron Mana
#1
Niedawno pomyslalem, ze zrobie maske S-M. Potem pomyslalem nad reka Iron Mana. Wywalalem wczoraj smieci, patrze a tu komputer lezy. Podchodze do niego bo moze wezme jakas czesc. Niestety nie bylo juz nic oprócz wyswietlacza do procesora z takim menu. Calosc czarna ofoliowana i blyszczaca. Wzialem chociaz to. Pomyslalem, ze przyda sie do wspomnianej wczesniej dloni. Ale co ona moglaby robic? Oswiecilo mnie. moglaby swiecic. No wiec mam juz zalatwione. siostra protetyk zalatwi gipsowa reke, brat pozyczy reke do odlewu, a tata kupi wlókno szklane ze specjalnym klejem. Musze jeszcze wyryc w odlewie tak zeby to byla dlon Irona a nie ludzka. Ma to wygladac tak:

Tylko ze jakby trzymal od dolu kule. Prosze o umieszczenie obrazków jego dloni. Z góry dziekuje.
Odpowiedz
#2
Mati,radzil bym ci wzorowac sie na filmowej wersji reki,latwiej bedzie ci ja wykonac



Odpowiedz
#3
Co tam reka, mój kumpel zbudowal cala zbroje, która swieci!
Imperial Stormtroopers don't die, they can only go to hell and regroup.

www.nerdwars.blog.com

Ca
Odpowiedz
#4
nightcrawler_13,Aug 9 2008, 09:42 PM napisał(a):Co tam reka, mój kumpel zbudowal cala zbroje, która swieci!
Na serio? Moze jakies dowody? Zdjecia kumpla w kostiumie Iron Mana?

P.S Black Spidey. Poteeeeeeeeznie odkopales temat. A po za tym mati juz pewnie dawno zakonczyl prace nad tym projektem.
Odpowiedz
#5
Podziwiam was szczerze za pomysly i checi ;). Ja najczesciej z takimi planami nie daje sobie rady. Zycze powodzenia Mati ;).

Edit: O, nie zauwazylem, ze temat jest juz tak stary...
Odpowiedz
#6
Altair_Fan przybylem na ta ziemie z mym legionem którego i tak nie posiadam,i odkopalem ten temat,niczym Napoleon. :wub:

I napisalem posta glupiego jak stad do Moskwy...- dop Wookie



Odpowiedz
#7
Hehehe, zbroja nie jest jeszcze calkowice skonczona, a jest to czesc wiekszego projektu, zwiazanego z moja pasja-kreceniem filmów :D. Zapraszm na oficjalnego bloga projektu NERD WARS na którym wkrótce pojawia sie nowe wiadmosci.!
Imperial Stormtroopers don't die, they can only go to hell and regroup.

www.nerdwars.blog.com

Ca
Odpowiedz
#8
Brawo za całkiem udany projekt, choć szczerze mówił spodziewałem się czegoś takiego... ale wiadomo są fani mniejsi i wi?ksi :lol:
http://mydisguises.com/2008/05/02/amazing-...on-man-costume/
http://www.hypergeek.ca/2010/01/iron-man-f...hine-armor.html
http://kotaku.com/386416/iron-man-lives-again
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości