Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.20 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/showthread.php 28 require_once




Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ulubiona Walka
#1
Chce abyscie w tym temacie przedstawiali swoje ulubione walki wg mojego schematu:

Spider-man 2001:
Moja ulubiona to z Carnagem. Jest Bardzo oryginalna ze wzgledu na jeo odpornosc ciosów. Zalatwic go mozemy tylko kiedy wciagniemy go do pola silowego badz kiedy mu uciekniemy bedzie chcial sie do nas zblizyc przeskakujac pole silowe zahaczajac je symbiotem

Spider-man: The Movie:
Oczywiscie Final battle :rolleyes: Czesto gram sobie w nia jako gg v gg. Naprawde miodzio

Spider-man: The game 2: (chyba tak to sie nazywa)
Tu powiem ze zadna mi sie nie podobala. Jedynie z Rhino tak troszke mnie wciagnela

Spider-man: The game 3:
Nie mam zdania bo jeszcze nie gralem

Ultimate spider-man:
Walka Venoma z Carnagem to cos co jak dla mnie nadaje tej grze sens. Grajac w nia czesto sie zastanawialem czy chociazby ujrze czerwony symbiot, a tu mam z nim walke :rolleyes:

Najoryginalniejsza walka:
TU musialbym wybierac pomiedzy walka Spider-man v Carnage (gra z 2001), a walka z Shokerem (spider-man: the movie)

Wysy?am zaproszenia na Lockerz.com gdzie mo?esz zgarn?? cenne nagrody (PS3, WII, PSP, IPOD'y i inne) !
W celu jego uzyskania wy?lij mi wiadomo?? na mój email korga.m@interia.pl
Odpowiedz
#2
Spider-Man 2001

Walka z Venomem dlatego, ze poprzedza ja poscig nastepnie mamy walke, kolejny poscig i w dosc ciekawy sposób konczymy ja pojedynkiem w kanalach dzieki czemu mamy wrazenie, ze jest dluga. Ponadto Venom podczas tych starc/pogoni rzuca zabawnymi tekstami no i jest moim ulubionym villainem.

Spider-Man The Movie

Pojedynek z Green Goblinem w misji The Offer dlatego, ze jest dosc dlugi i rozgrywa sie w pieknej scenerii Nowego Jorku noca. Dodatkowo walczymy tu z Goblinem zarówno w powietrzu jak i w budynkach. Zabawne jest to, ze trudniej sie z nim walczy gdy jest bez glidera, który jest przeciez jego najwiekszym atutem w starciach.

Spider-Man 2 The Game

Jest to slaba gra, ale pojedynek z Puma nawet przypadl mi do gustu. Moze dlatego, ze w zadnej inne grze na PC ten przeciwnik sie nie pojawia? Na pewno podoba mi sie to, ze walczymy z nim caly czas zmieniajac miejsce, goniac go po dachach wierzowców Nowego Jorku.

Spider-Man 3 The Game

Najbardziej podobala mi sie walka z Green Goblinem. Jest bardzo filmowa i ciekawie rozwiazano moment pojedynku gdy Peter i Harry stoja jednoczesnie na gliderze i wymieniaja ciosy. My mamy za zadanie wciskac szybko przyciski które wyswietlna nam sie na ekranie. Nastepna czesc tej walki to juz zwyczajny powietrzny pojedynek zakonczony swietna sekwencja animowana (w sumie wszystkie w SM3 sa takie). Bardzo emocjonujace.

Ultimate Spider-Man

Moim zdaniem najlepsza byla walka z Rhino i poprzedzajaca ja sekwencja ratowania ludzi przed skutkami jego przejscia, a takze uderzanie go dzwigiem. Podczas tego pojedynku naprawde czuje sie sile jaka Nosorozec posiada. Bardzo satysfakcjonujace jest unikanie jego ciosów i wskakiwanie mu na grzbiet.

Najoryginalniejsza

Walka Spider-Mana ze Scorpionem w Spider-Man 3 kiedy to uzywamy jego ogona jak broni by zniszczyc urzadzenia na moscie oraz lawirowanie miedzy rzuconymi przez niego samochodani (miodzio!).

Odpowiedz
#3
Spider-Man:
Pojedynek ze Scorpionem, fajnie sie w niego biurkiem rzucalo ;)

Spider-Man Enter Electro:
Pojedynek z Hyper Electro, gdyz za tamtych czasów sprawil mi nie lada wyzwanie.

Spider-Man The Movie:
To samo co Wookie.

Spider-Man 2 The Game:
W wersji na PC- walka z Mysterio, w wersji na PS2- walka z Octopusem na dachu pociagu.

Ultimate Spider-Man:
Poscig i walka z Beetle'em, gdyz czulem sie, jakbym kopal tylek Iron Man'owi ;)

Odpowiedz
#4
Spider-Man 2001

Walka z Monster-Ockiem (ciezko jest uciec przed nim w szybie wentylacyjnym)

Spider-Man:The Movie

Walka z nietoperzami Green Goblina - cholernie trudne a poza tym ciekawe

Spider-Man 2:The Game

Koncowa walka z Octopusem - najciekawsza walka z tej gry

Spider-Man 3:The Game

Walka z Sandmanem w metrze - niesamowicie trudna,poza tym bylo to bitwa,która byla podobna bardzo do tej z filmu

Ultimate Spider-Man

Ostatnia walka z Venomem i helikopterem
Odpowiedz
#5
Moja równiez walka z Carnagem i z Venomem bo sa bardzo fajne i pomyslowe. :)

W Spider-man the movie walka z Green Goblinem w Spider-mna 2 The game walka z Mysterio a w Spider-man 3 the game walka z King Pinem a w Ultimate Spider-man walka z Rhino. :)

Bardzo prosze o uzasadnienie dlaczego wybrales akurat te bo twój post, nie po raz pierwszy z reszta, nic nie wnosi do dyskusji. To samo sie tyczy kolegi Spaniela.- dop Wookie
Odpowiedz
#6
USM
Nie moge jeszcze nic napisac bo duzo w nia nie pogralem.

SM2
Walki z Rihno bardzo mi sie podobaly, a zwlaszcza gdy trzeba bylo go zamrozic w Oscorp.

SM3
Scorpion Part 2- tutaj duzo trzeba bylo robic: uwolnic Scorpiona, walczyc z nim, scigac go i mu pomóc. New Goblin, poniewaz podobala mi sie ta walka troche na ulicy troche bedac na jego desce...
Odpowiedz
#7
Dla mnie najlepsza walka to pojedynek spidera z lizardem w spider-man 3 the movie miodzio w dodatku dzieki wspanialej grafie do byla bardzo dobrze przedstawiona zywa akcja.Podoba mi sie tez walka petera z venomem w ultimate spider-man :D
Nieważne jakim się jest w środku, ważne są czyny które się popełnia
Odpowiedz
#8
Spider-Man 2001 - Walka ze Scorpionem bo bylo duzo rzeczy którymi mozna bylo w niego rzucac np. kwiat czy biurko.
Spider-Man The Movie - W tej grze zadna z Walk nie przypadla mi do gustu.
Spider-Man 2 The Game - Walka z Octaviusem w Banku poniewaz bylo tam duzo zielonych prezydentów ( jezeli wiecie o co mi chodzi :P )
Spider-Man 3 The Game - O tej grze narazie nie moge nic powiedziec bo w nia nie gralem bo sprzet nie pozwala niedlugo komp bedzie nowy :)
Ultimate Spider-Man - Poscig i walka z Electro poniewaz ta misja byla troche trudna, a ja lubie trudne misje :D
Odpowiedz
#9
Nie wiem jaka jest ulubione walki z wszystkich czesci :D Jak sie zastanowie to napisze
Odpowiedz
#10
Spider-man 2001:
Zdecydowanie walka z Carnage'm, bo najbardziej sie z nim trudzilem i sposób na jego szybkie zalatwienie odkrylem dopiero po kilku[nastu?] przejsciach (wczesniej strzelalem wciaz pajeczymi pociskami :P ), a po za tym sama postac ma swietny wyglad i glos (to tez sie liczy ;) )

Spider-man: The Movie X:
Nie chcialo mi sie grac :P

Spider-man: The game 2 [PC]:
Walka z Mysterio, bo byla chyba najefektowniejsza ze wszystkich...

Spider-man: The game 3 X:
Slaby sprzet + Brak kasy = Nie gralem

Ultimate Spider-man:
Venom vs. Electro - efektowna walka na Time Square, niszczenie reklam i robienie calkowitej rozwalki!

Najoryginalniejsza walka:
Walka z Mysterio z pierwszej gry o pajaku (2001) - za zabawny sposób pokonania tego giganta ;]
Odpowiedz
#11
W Ultimate Spider-Manie podobala mi sie walka z Venomem na eee muzeum(poprawcie jesli sie myle, dawno nie gralem), no i przepiekny jest ost. cut scene, jak Spidey sle te plomby Venomowi;) Venom vs. Electro tez b.dobre. Lubie tez poscig za Beetlem

W The Movie Fajne byly walki z goblinem w powietrzu, oraz z Shockerem.

2001: Ciezko zdecydowac, chyba walka ze Scorpionem.

w S-M3 nie gralem bo mam kompa slabego.
Odpowiedz
#12
Ale sie temat rozrósl :P
A nikt nie gral w w SM: Friend or Foe?


Wysy?am zaproszenia na Lockerz.com gdzie mo?esz zgarn?? cenne nagrody (PS3, WII, PSP, IPOD'y i inne) !
W celu jego uzyskania wy?lij mi wiadomo?? na mój email korga.m@interia.pl
Odpowiedz
#13
Szczerze mówiac mam wiele niezpomnianych walk z gier o Spider-manie.
Pamietam wszystkie starcia z Green Goblinem w powietrzu w grze "Spider-man: the movie",jak i walki z Venomem w grze "Ultimate Spider-man".Wiec nie móglbym tak po prostu napisac która walka najbardziej mi sie spodobala... :rolleyes:
Odpowiedz
#14
Mnie utkwila tylko jedna walka w pamieci: z Lizardem w Spider-man 2: Enter Electro na PSX. Niesamowicie klimatyczna, dynamiczna, no i oczywiscie Lizard na takiej "szajbie" jak nigdy. Z tego co pamietam, w tej samej grze finalowa walka z Electro tez byla bardzo Efektowna. Dziala sie na dachach dwóch blizniaczych drapaczy chmur (podobnych do WTC), a specjalnie na ta walke gra zmieniala kostium na wersje podarta.
Powrót jest tylko jeden i nie króla, tylko jedi.

Odpowiedz
#15
Spider-Man (2001)
Walka z Venomen ze wzgledu na wczesniejsze poscigi.

Spider-Man: The Movie Game
Nie przeszedlem cales gry bo cos mi znia szwankowalo ale podobala mi sie walka z Shockerem i Volturem

Spider-Man: The Movie Game 2
Moze byc walka z Puma oraz ostatnia z Octopusem

Spider-Man 3
Jeszcze nie gralem

Ultimate Spider-Man
Spider-Man vs Green Goblin naprawde ciekawa walka i dosc trudna bo ciosy Spider'a malo zycia odejmowaly Goblinowi. Fajna tez byla walka Venom vs Carnage, Venom vs Wolverine, Vanom vs Electro
Odpowiedz
#16
Spider-Man 2001:
Walka z Carnagem. Poniewaz jest trudna i troche dluga.

Spider-Man The Movie:
Tutaj podobala mi sie walka z Vulturem, poniewaz lubie walki w powietrzu i wokól drapaczy chmur.

Spider-Man 2 PC:
Chyba walka z Mysterio. Poniewaz trzeba bylo duzo rzeczy robic, zeby go pokonac.

Spider-Man 2 PS2:
Walka z Shockerem najbardziej przypadla mi do gustu (oczywiscie ta druga).

Ultimate Spider-Man:
Tutaj? Hmm... Venom vs. Carnage za to, ze ciagle uciekal i sie uzdrawial podobnie jak Venom.

Spider-Man 3:
W tej czesci to chyba walka z Kingpinem, poniewaz byl ciezki i wytrzymaly podbonie jak Kraven.

Najlepsza walka:
Najlepsza dla mnie walka to walka Venom vs. Carnage w grze Ultimate Spider-Man (za to co o niej napisalem)
Odpowiedz
#17
Spider-Man 2001: Rhino za teksty Spidey'a

"Rhino-burgers, comig up!"
"UUuuu shocking!)

Spider-Man 2 PSP: Spidey Vs Rhino&Shocker

fajnie pomyslane a do tego teksty Shockera: "Rhino, what are you doin down there" (po tym jak zmuszamy go zeby przyje*al we wspornik

Spiderman 3 PSP: wszystkie pojedynki trzymaja poziom, walka z Goblinem jest fajna i efektowna


The Best: walka Spidey vs Elektro w SP: Enter Elektro- za caloksztalt
Odpowiedz
#18
Spider-Man (2001):Z Venomem za poscigi.
Spider-Man the Movie:Mmmm chyba z Shockerem.
Spider-Man 2 The Game:Z puma za fajne kombosy :D
Spider-Man 3 The Game:Zdecydowanie z Venomem za to ze walka jest prawie identyczna jak w filmie(nie napisalem identyczna bo na koncu venom rozbija sie o kolce... <_<
Ultimate spiderman:Spidey vs. Rhino:Bardzo bardzoc trudna misja...
Spiderman:Friend and Foe:zadna gra jest nudna zwykla platformówka :angry:

Najlepsza walka:Z Venomem w trójce...

A uzasadniac by bylo dlugo? To jest forum! Tu powinienes uzasadniac. / rzadlo
Odpowiedz
#19
W Spider-Man:FoF najbardziej mi sie podobala walka z Doc Ockiem.Oryginalna i latwa :)
Odpowiedz
#20
SPIDER-MAN 2001:
Tutaj bedzie walka z wenomem miedzy budynkami bo mozna bylo rzucac w niego samochodem i kontenerami
SPIDER-MAN MOVIE:
Walka z shockerem dlatego ,ze walczy sie tak jak prawdziwy spider-man.Unika sie jego wibracyjnych pocisków i rzuca sie w niego przedmiotami
SPIDER-MAN 2
Zadna
ULTIMATE SPIDER-MAN
Walka spideya z rhino.Lubie nad nim przeskakiwac(spider fajne teksty wyglasza)dobry sposób pokonania nosorozca
SPIDER-MAN 3
Walka z lizardem(w part 3) lubie nim rozwalac generatory.superasna grafa jeszcze bardziej wgniata w fotel :D


Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości