Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.17 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/showthread.php 28 require_once




Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zdolnosci i zjawiska paranormalne.
Hm. To ciekawe:)Wygląda jak tzw. "strza?ka". W poni?szym filmie można o tym us?ysze?, ale nie pamiętam w której części. Polecam obejrzeć cało??.

UFO - The Greatest Story Ever Denied

_SetH_ napisał(a):żadna zagadka, zwykły artefakt na kamerze.
Artefakt czyli coś Bo to słowo mi się kojarzy z magicznymi amuletami i pier?cieniami w grach RPG:P
Odpowiedz
' napisał(a):Artefakt czyli coś Bo to słowo mi się kojarzy z magicznymi amuletami i pier?cieniami w grach RPG:P

B??d w wy?wietlaniu lub rejestrowaniu obrazu powstający najczęściej w wyniku oddzia?ywania światła lub przegrzania układów (to ostatnie w przypadku np. kart graficznych).
Powrót jest tylko jeden i nie króla, tylko jedi.

Odpowiedz
W demony i duchy wie??, ponieważ mój kolega był wielokrotnie atakowany przez zło, i dalej ma z tym problemy...
Odpowiedz
Mów dalej...
Odpowiedz
' napisał(a):Mów dalej...

Czemu mnie olewaszą? Po prostu mówił co widziałem!
Odpowiedz
xF

Zach?cam Ci? do opowiadania co to się dzia?o z Twoim kolegą bo zaciekawi?e? i skończy?e? na 1 zdaniu.
Odpowiedz
Aha:Dto sorry za oskarżenie:)

No więc tak. Na początku był bardzo religijny, chodziś do końcio?a, modli? się. Gdy zda? matur? poszedł na uniwersytet i zaczął studiować teologi?. W wakacje wyjecha? do Berlina, gdzie zobaczyć, że to wszystko nie ma sensu, że Boga niema, ale nie chciał stracił tych kilku lat studiowania i postanowił dokończy? studia, ale z czysto teoretycznego punktu widzenia. Po ukończeniu studiów wyjecha? ponowne do Berlina, ale już na dłużej. ?y? bardzo źle, pił, za?ywa? narkotyki, korzystał z us?ug agencji towarzyskich itd. W Berlinie spotka? pewnego ch?opaka, który go zachęci? do powrotu do Polski i pój?cia na warsztaty rekolekcyjne, prowadzone przez misjonarzy z Brazylii. Poszedł, podczas modlitwy z egzorcyzmem zaczął się strasznie rzucał i krzycze? (w tedy to nie był on, tylko zło które w nim siedzia?o). Po wszystkim czuł się znacznie lepiej, ale dalej musi na siebie uważał, podczas konsekracji w końciele strasznie się chwieje, ale na ogó? już jest ok. Pomaga innym, i chce został zakonnikiem

Polecam film:

http://www.youtube.com/watch?v=HCkkGysyd-k (to właśnie ci misjonarze jest 5 części tego filmu i warto obejrzeć):)
Odpowiedz
Nie no, świetny zakonnik. Na dupy do burdelu se je?dziś, pił, ?pa?, prawdziwy duszpasterz.

Jestem pe?en szacunku dla jego ascezy.


Nie wnika?em nigdy w "op?tania" ale myśl? że w jakimś stopniu zahaczaj? o chorob? psychiczn?, a przynajmniej o chwilową niepoczytalność.


Mnie bardziej ciekawi jak ten 17letni Jacklyn H. Lucas, przeżył wybuch granatu kład?c się na nim. Dostał za to Medal Honoru, był najmłodszym marines który go dostał.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jacklyn_Harrell_Lucas
Odpowiedz
' napisał(a):Nie no, świetny zakonnik. Na dupy do burdelu se je?dziś, pił, ?pa?, prawdziwy duszpasterz.

Jestem pe?en szacunku dla jego ascezy.


Nie wnika?em nigdy w "op?tania" ale myśl? że w jakimś stopniu zahaczaj? o chorob? psychiczn?, a przynajmniej o chwilową niepoczytalność.


Mnie bardziej ciekawi jak ten 17letni Jacklyn H. Lucas, przeżył wybuch granatu kład?c się na nim. Dostał za to Medal Honoru, był najmłodszym marines który go dostał.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jacklyn_Harrell_Lucas

HEJ!!
Czemu go krytykujesz, nie znasz go. To co robić było z?e, a jak sam zauważyłe? je?dzi?, a nie je?dzi, pi?, a nie pije, ?pa?, a nie ?pa. I masz racje świetnym będzie zakonnikiem z dwóch powodów:
1. Bo wreszcie będzie robić to co naprawdę kocha
2. Zna problemy ludzi


PS Revan, fajnie sie oczernia innych gdy jest się anonimowym....
Odpowiedz
Ja tu nie widzę oczerniania i op?tania również traktuję podobnie jak Revan, dużo się bzdur nas?ucha?em od kumpli którzy po obejrzeniu na religii Emily Ross/Anelisse Michele poszli na mamry a później żeby przyszpanować opowiadali jak to ludzie nie padali i nie krzyczeli nieludzkimi głosami dooko?a ale tylko oni twardo się trzymali. Sam osobiście nie podniecam się tym że ktoś straci przytomność na chwilę bo to nie musi mieć związku z demonem który siedzi w tej osobie, chciałbym zobaczyć prawdziwy egzorcyzm który robić na zakrystii aczkolwiek choroba psychiczna jak wyżej wspomniał kolega też bardziej mnie przekonuje niż ZUO.

ZUY to jest mój avek:D
Odpowiedz
A co, uważasz że menel to odpowiednia osoba by (w teorii, bo w praktyce jest inaczej) pomaga? "wiernym", wskazywał drog?, uczy? dzieci przykazał itd.?
Chciałbył żeby jakiś wydziabaniec opiekować się twoja córeczk??

Fakt nie znam twojego kumpla, ale tak czy siak, twój krótki opis jego życia mówi, że raczej się nie nadaje.

A tak w ogóle to nie mogę go oczernia? nie wiedząc jak się nazywa, bo w takim wypadku mogę pisać o wszystkich i o nikim.

Ja widziałem ostatnio zombie. Byłem z 2ma kumplami pod oknem innego(mieszka na parterze) i z klatki wyszedł kole? około 20lat, sinawy, giba? się, ledwo można było jego be?kot nazwać mow?. Spytał się czy mamy coś do ?arcia po czym uda? się z powrotem do bloku. Podejrzewam op?tanie w stylu "Evil Dead" Raimiego, lub virus T z Resident Evil.
Odpowiedz
A ja widziałem ostatnio Spider-Mana. Mówi? wam, leciał se na pajączynie i nagle zeskoczyć na dół. Wszedł przez furtk? ma moja posesje, i zapytać się czy nie mam czasem czegoś do picia, ale potem przyszedł Grizzly i go zjad?. Jednak poczułem w sobie jakąś moc argumentacji, i przekona?em ów potwora że tak nie wolno, itd. więc bestia wyrzyga?a Spidera, a ten podziękować mi za pomoc. Potem wystrzeli? sie?, i poleciał. Jednak była mg?a, i przypadkiem waln?? w s?ub wysokiego napiłcia, i stracił przytomność. Zacz?? potem wariować, i poszedł na dupy, przestał wierzyć w boga, ale wypił whiskey, i to go nawróci?o. A nie to był chyba egzorcyzm... zresztą nawróci? się, i teraz dalej pomaga innym jako Spider-Man.

:)
"Oh, I am afraid that the deflector shield will be quite operational when your friends arrive."
Odpowiedz
' napisał(a):Mnie bardziej ciekawi jak ten 17letni Jacklyn H. Lucas, przeżył wybuch granatu kład?c się na nim. Dostał za to Medal Honoru, był najmłodszym marines który go dostał.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jacklyn_Harrell_Lucas

Też żadna zagadka. W czasie wojny (a zwłaszcza na taką skal? jak Druga światowa) bro? i amunicja produkowane są na ogromn? skal? i po najmniejszym koszcie, co ma ogromne odzwierciedlenie w ich jakońci, stąd mnóstwo niewybuchów pozostałych po tamtych czasach. Ch?opak po prostu miał fart i trafi? na kiepski granat.
Powrót jest tylko jeden i nie króla, tylko jedi.

Odpowiedz
2012, temat tego roku byl juz poruszany, jednak chcialbym go ozywic.
Jak myslicie ? Czy ten "prorok" Nostradamus ma racje ? Przepowiedzial Hitlera, wojny, WTC, koniec w 2012 takze... Nie wiem do konca, czy w to wierze, ale w grudniu 2012 nie bede czul sie spokojnie. Fakt, ze bylo juz tych dat konca duuuuuzo, ale przepowiednia Nostradamusa wydaje sie hmm, dosc realna ? Jednak chyba bardziej wierze w slowa: " Nikt nie zna dnia, ani godziny".;)
Odpowiedz
Najlepiej sie tym tematem w ogóle nie interesowac, bo to robi sieczke z mózgu o czym sam moglem sie przekonac jeszcze jakis rok temu. A poza tym, to nie Nostradamus przepowiedzial koniec swiata na rok 2012 tylko ludzie nadinterpretowali jego slowa, w wyniku czego pojawily sie takie plotki. Data ta wziela sie z kalendarza Majów, a rozglos zapewnil jej niejaki Patrick Geryl. Nie wiem czy wiecie, ale wyzej wymieniony pan wykupil dzialki w Afryce (w RPA zdaje sie) i oglosil, ze tylko ten kontynent bedzie w miare bezpiecznym miejscem w czasie katastrofy, a Ci którzy chca przetrwac, moga sie przeniesc na te tereny i uznac tam jego zwierzchnictwo!

Ogólnie skomentuje to tak - jak juz napisalem, sam jakis czas temu wierzylem w te cale proroctwa, ale im wiecej o tym czytalem, tym stawalo sie to coraz bardziej absurdalne. Dla przykladu, rzekomo zbliza sie do Ziemii 9 planeta (pamietajmy ze Pluton juz nia nie jest) nazywana przez Sumerów Nibiru. Ma ona zblizyc sie maksymalnie do Ziemii w 2012 roku, a jej silne pole grawitacyjne (wielkoscia jest porównywalna do Jowisza) ma wplynac na ogromne zmiany naszej planety. Pytanie nasuwa sie samo - skoro zostaly 3 lata, powinna ona juz byc calkiem blisko, ale dlaczego jeszcze jej nie widzimy? Ja przez swój teleskop, bardzo dobrze moge obejrzec Jowisza, dlaczego wiec nie dostrzegam planety o podobnej wielkosci? Innym przykladem jest Projekt Cheops, który w ogóle nadaje sie na kartki jakiejs powiesci fantasy/science fiction. Zwolennicy tej teorii twierdza, ze naszym jedynym ratunkiem jest odnalezienie grobu Cheopsa (budowniczego piramidy), dzieki czemu bedzie mozna aktywowac system piramid na calej Ziemii, co utworzy ogromne pole ochronne wokól planety. Przyczynic sie temu ma Lucyna Lobos, wizjonerka z Polski. W sumie dobry scenariusz filmowy bylby z tego. No i miala te swoje wizje itd., ale Cheopsa nie odnalezli wiec swiata chyba nie uratuja, chociaz maja jeszcze 3 lata:(

Ilosc podobnych absurdów jest ogromna. Wierze, ze otaczajacy nas wszechswiat jest zupelnie inny niz nam sie wydaje i nie jestesmy tak naprawde w stanie go pojac, ale to juz jest gruba przesada. Jesli katastrofa ma sie wydarzyc i bedzie podobna do tej w filmie 2012, to i tak nie przezyjemy wiec, po co zawracac sobie tym glowe? Poza tym, sa tez proroctwa wedlug których Polska jako jeden z nielicznych krajów, ucierpi najmniej;)

I naprawde, nie przejmujcie sie w ogóle tym zagadnieniem. Znajdzcie sobie dziewczyne i zyjcie wlasnym zyciem! Ci, którzy dzisiaj sa zatwardzialymi zwolennikami teorii konca swiata, po 21 grudnia 2012 zostana wysmiani, a jesli przepowiednia sie zdarzy, to oni nas nie zdaza wysmiac:P
Odpowiedz
Ja tam bym sie nie wczuwal zbytnio w apokaliptyczne przepowiednie, juz niejedna byla.
Zaraz pewnie zaczna gadac ze pierwszym znakiem jest swinska grypa.
Ja tam juz wole, Resident Evil.

Ciekawe co powiedza jak wybije 1szy stycznia 2013:P
Odpowiedz
' napisał(a):Ciekawe co powiedza jak wybije 1szy stycznia 2013:P
Ha! Ciekawe jak zareaguja Ci, którzy w obawie przed apokalipsa, wybudowali sobie schrony i zrobili zapasy za cene calych majatków:D
Odpowiedz
Lub przeplacili wszystko w kasynach itd. Podobno kiedy zblizal sie 2000 rok, bylo sporo takich ludzi, którzy wszystko przepuszczali, byle tylko "ostatnie dni zycia" spedzic dobrze. Gdy bedzie juz prawie ten 21 grudzien 2012 na pewno nie zabraknie takich ludzi.
Tak, ten temat Qbas rzeczywiscie robi wode z mózgu, juz sam nie wiem co mam myslec, jednak koniec w 2012 wydaje sie kompletnym absurdem.
Odpowiedz
Czemu niby kompletnym absurdem??? Przeciez z tego co mi wiadomo na Sloncu caly czas zachodza eksplozje, ktore nam jako tako nie zagrazaja, ale co iles tam tysiecy lat wybuchy na Sloncu sa gwaltowniejsze. Astronowowie wyliczyli, ze to nasilenie eksplozji ma pojawic sie w 2012 roku.Slonce wtedy bedzie wysylac fale elektromagnetyczne, ktore nam ludziom bezposrednio nie szkodza. Natomiast zaklocaly by one dzialania wszystkich urzadzen elektrycznych, a przeciez nasz swiat bez pradu, bez dzialajacych kamer, alarmow w bankach to raj dla przestepcow i nie tylko. Wedlug mnie zapanowalby chaos, bo skoro nie byloby dowodow na cokolwiek, to czlowiek poczulby sie bezkarny. Zalezy jeszcze jak silne beda te fale, jezeli spowodowaly by one male zaklocenia, czy chwilowe braki pradu (paro minutowe), to nic, ale co jezeli prad wysiadlby na kilka dni i tylko chwilami by sie pojawial...

PS: Nie mowie, ze bylby to koniec swiata, ale na pewno duzo by to namieszalo.
Odpowiedz
Bylo by bardzo ciekawie. Co jak co ale nie ma lepszej metody by zaczac od nowa jak apokalipsa.
Pamietajcie, z chaosem przychodzi okazja.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości