Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ulubiony odcinek Spider-Man: TAS
#1
W tym temacie podawajcie swoje ulubione odcinki z serialu animowanego pod tytulem Spider-Man: The Animates Series. TAS cieszy sie naszym powszechnym uznaniem i jest ulubiona kreskówka wiekszosci z nas. Oczywiscie oprócz podania odcinków mówicie dlaczego akurat ten.

The Alien Costume, Part One
The Alien Costume, Part Two
The Alien Costume, Part Three
Trylogia skladajaca sie na powstanie Venoma. Wiadomo postac Venoma, pajak, który wykazuje syndromy zlego kosmity, intryga z Kingpinem, duzo akcji i niezly sposób pokonania Brocka.

Enter the Green Goblin
Wejscie Green Goblina. Mój ulubiony superlotr, jego konflikty z Pajakiem zawsze sa emocjonujace i pelne nieoczekiwanych zwrotów akcji. Ponadto uwielbiam syndrom rozdwojenie jaźni u Osbornów.

The Return of Venom
Carnage
Powrót Venoma i narodziny Carnage'a. Chyba nie musze tlumaczyc

Six Forgotten Warriors, Chapter 1
Six Forgotten Warriors, Chapter 2: Unclaimed Legacy
Six Forgotten Warriors, Chapter 3: Secrets of the Six
Six Forgotten Warriors, Chapter 4: The Six Fight Again
Six Forgotten Warriors, Chapter 5: The Price of Heroism
¦wietna historia, dobra supergrupa (Zapomnieni wojownicy) kontra zla supergrupa (Sinister Six) plus Red Skull i watek z nazistami i tajna bronia.

A u was ?
Odpowiedz
#2
Wszystko co sie symbiotow tyczy.
Odpowiedz
#3
Enter the Green Goblin
Ulubiony odcinek.. trudno opisac... poprostu swietny

The Return of Venom
tez niezly


moze cos mi sie jeszcze przypomni
Odpowiedz
#4
Kostium z kosmosu cz.3
Dosc ciekawe pokazanie narodzin Venoma i ciezkiej walki Pajaka z jednym ze swoich najgorszych przeciwników.

Nie pamietam tytulu, ale glównym watpiem byl poscig Punishera i Kravena za Peterem, bedacego pod postacia Man-Spider'a. Jak dla mnie, mutant-pajak wygladal swietnie i groteskowo na swój sposób.

Wojny Spider-Manów
Co tu mówic? Scarlet Spider oraz inni Spider-mani (choc SS jest moim ulubiencem jesli chodzi o nich), na dodatek Spider-Carnage.

Powrót Venoma oraz Carnage
Za postacie obu super-zloczynców. Ciekawa fabula powiazana z przeciwnikiem Dr Stange'a oraz za sojusz Pajaka z Venomem. Na uwage zasluguje poswiecenie Brocka, aby uratowac Dr Kafke.



How long can any man figth the darkness before he finds it in himself .... Spider-Man 3
Odpowiedz
#5
Dengar,Sep 20 2005, 14:38 napisał(a):Kostium z kosmosu cz.3
Dosc ciekawe pokazanie narodzin Venoma i ciezkiej walki Pajaka z jednym ze swoich najgorszych przeciwników.

Nie pamietam tytulu, ale glównym watpiem byl poscig Punishera i Kravena za Peterem, bedacego pod postacia Man-Spider'a. Jak dla mnie, mutant-pajak wygladal swietnie i groteskowo na swój sposób.

Wojny Spider-Manów
Co tu mówic? Scarlet Spider oraz inni Spider-mani (choc SS jest moim ulubiencem jesli chodzi o nich), na dodatek Spider-Carnage.

Powrót Venoma oraz Carnage
Za postacie obu super-zloczynców. Ciekawa fabula powiazana z przeciwnikiem Dr Stange'a oraz za sojusz Pajaka z Venomem. Na uwage zasluguje poswiecenie Brocka, aby uratowac Dr Kafke.
Pierwszy z Punisherem to "Enter the Punisher" a caly sezon to "Neogenic Nightmare" o ile pamietam.
Odpowiedz
#6
Wszystkie odcinki z Otto Octaviusem :) No i Red Skull
Tony Stark
Odpowiedz
#7
The Alien Costume, Part One
The Alien Costume, Part Two
The Alien Costume, Part Three

Intryga z Kingipinem, narodziny Venoma, Black Spider i pierwszy wystep Shockera i Rhino wiecej nie portrzeba mówic.

Enter the Green Goblin
Goblin Wars
The Turning Point
The Return of the Green Goblin
The Wedding

Podobaly mi sie wszystkie historie z Goblinem w dodatku logiczne i powiazane ze soba.

Six Forgotten Warriors, Chapter 1
Six Forgotten Warriors, Chapter 2: Unclaimed Legacy
Six Forgotten Warriors, Chapter 3: Secrets of the Six Six Forgotten Warriors, Chapter 4: The Six Fight Again
Six Forgotten Warriors, Chapter 5: The Price of Heroism

Podobalo mi sie ze wzgledu na Red Skulla, histoeie rodziców Parkera i wejscie Electro.

The Return of Venom
Carnage

Z powodu Carnaga i Venoma oraz Iron mana.

A ponad to:
The Menace of Mysterio, Duel of the Hunters, Shriek of the Vulture, The Black Cat, The Final Nightmare, Hydro-Man oraz Spider Wars, Chapter I : I Really, Really Hate Clones i Spider Wars, Chapter II : Farewell Spider-Man.
Ze wzgledu na ciekawe historie, fajne zakonczenia i kultowe postacie.
Odpowiedz
#8
The Alien Costume (Part 1)
The Alien Costume (Part 2)
The Alien Costume (Part 3)
Sins of the Fathers - Chapter 10 - Venom Returns
Sins of the Fathers - Chapter 11 - Carnage

To sa moje ulubione odcinki :D (Nic dziwnego, ze moje ulubione, w koncu wystepuja tam symbioty :P)
Odpowiedz
#9
Mój ulubiony odcinek, a wlasciwie seria trzy odcinkowa w której Spider-man zmienil sie w man-spider'a. Oraz dwa ostatnie odcinki calego TAS'u za kostiumy spider'a i jego rózne alter-reality :D.
Jeszcze wymienie Secret war (2 odcinki) - za mnogosc postaci jakie w nich wystepuja.
Odpowiedz
#10
moje ulubiony to saga symbiota morbiusa nagrelem chyba prawie wszystkie na vhs
Odpowiedz
#11
spider-fan,Jan 27 2006, 17:11 napisał(a):moje ulubiony to saga symbiota morbiusa nagrelem chyba prawie wszystkie na vhs
Hmm... Symbiot Morbius? Jeszcze o takim nie slyszalem, moze nam o nim opowiesz? <_<
Odpowiedz
#12
QbaS,Jan 27 2006, 17:41 napisał(a):
spider-fan,Jan 27 2006, 17:11 napisał(a):moje ulubiony to saga symbiota morbiusa nagrelem chyba prawie wszystkie na vhs
Hmm... Symbiot Morbius? Jeszcze o takim nie slyszalem, moze nam o nim opowiesz? <_<
Naucz sie czytac , on pisze ze podobala mu sie saga symbiotów , a morbiusa nagral na vhs :P

spider-fan -> ty sie naucz pisac <_<



ON TOPIC :

Z odcinków podobaly mi sie te z symbiotami i koncowe odcinki.
Odpowiedz
#13
Wszystkie odcinki z Venomem, z wiadomych powodów, aczkolwiek stanowczo zakrótko wystepowal jak na najgroźniejszego wroga Spidermana. A jak powrócil, to byl ultraczerwononiebieski, co wygladalo smutnie. No i te rozmowy Eddiego z doktorka.. jak brazylijska telenowela.

Lol, mialem mówic co mi sie podobalo.
;P

Oprócz wystepów Venoma jeszcze cale Neogenic Nightmare (zwlaszcza, ze nagralem chyba wszystkie odcinki) a zwlaszcza watek z Punisherem i Kravenem - chyba najbardziej klimatyczny, ze wszystkich odcinków. Morbius tez byl fajny, ale bylo go za duzo. ;P
Odpowiedz
#14
mojimi ulubionymi odcinkami sa
enter goblin
i odcinki z Benem reilym
Odpowiedz
#15
Ja lubie wszystkie odcinki zwiazane z symbiotami oraz Green Goblinem.
Odpowiedz
#16
Czy ktos kiedys widzial kreskówka spider'a, juz po smierci cioci may?? wiem ze jakas taka kreskówka z nim szla na polsacie kiedys... :ph34r:
Odpowiedz
#17
Wolf,May 2 2006, 20:14 napisał(a):Czy ktos kiedys widzial kreskówka spider'a, juz po smierci cioci may?? wiem ze jakas taka kreskówka z nim szla na polsacie kiedys... :ph34r:
Emm... Chyba cos ci sie pomylilo wiesz? :huh: Nie ma takiej kreskówki o Spider-man'ie której wydarzenia dzieja sie po smierci May (bylaby wzmianka na SMO ;) ). A nawet gdyby byla to na pewno nie puszczali jej na polsacie. Jedyna kreskówka ze Spidey'em emitowana przez te telewizje to Spider-man: The Animated Series.
Odpowiedz
#18
QbaS,May 2 2006, 20:22 napisał(a):
Wolf,May 2 2006, 20:14 napisał(a):Czy ktos kiedys widzial kreskówka spider'a, juz po smierci cioci may?? wiem ze jakas taka kreskówka z nim szla na polsacie kiedys... :ph34r:
Emm... Chyba cos ci sie pomylilo wiesz? :huh: Nie ma takiej kreskówki o Spider-man'ie której wydarzenia dzieja sie po smierci May (bylaby wzmianka na SMO ;) ). A nawet gdyby byla to na pewno nie puszczali jej na polsacie. Jedyna kreskówka ze Spidey'em emitowana przez te telewizje to Spider-man: The Animated Series.
Na Polsacie to raczej Unlimited Spider-Man byl.

P.
Odpowiedz
#19
zygmoont,May 2 2006, 20:59 napisał(a):Na Polsacie to raczej Unlimited Spider-Man byl.

P.
Moze i byl, ale TAS tez :D Jestem tego pewny na 100% !!!
Odpowiedz
#20
Mówie seryjnie:P Bylo cos takiego....spider mial czarny kostium (nie mówie o Venomie) który tak jak by ,,splywal'' na niego po wcisnieciu jakiegos tam mechanizmu...nie powiem dokladnie bo raz czy dwa to ogladalam :blink:
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości