Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.17 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/showthread.php 28 require_once




Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spider-Man
Sciagnac Ghost Ridera? Sprecyzuj
Odpowiedz
Black Spidey,Jul 1 2008, 09:52 PM napisał(a):Heh.Ma ktos jakis link z którego mozna pobrac??
To nie jest zadnen mod albo cos podobnego <_<. Po prostu Ghost Rider wystapil goscinnie w tej grze. Jak masz misje, aby dotrzec do Daily Bugle to mozesz go zobaczyc.

EDIT: Chyba kazdy juz to odkryl. Widzieliscie billboard przedstawiajacy Lizarda? Mozna go zobaczyc podczas jednej z misji w ktorej trzeba uciekac przed policja. Jak sie podleci blisko tego billboard'u to Spidey bedzie cos mowil.
Odpowiedz
Ale mi nie chodzi o Ghosta.Chodzi mi o gre :)



Odpowiedz
Black Spidey,Jul 2 2008, 11:56 AM napisał(a):Ale mi nie chodzi o Ghosta.Chodzi mi o gre :)
Z regulaminu:
  • 5. Jak wyzej, wszelkie przejawy piractwa (reklamy Divxów, piratów gier komputerowych itp) beda karane np. kasacja lub blokowaniem tematu, nagana upomnieniem, a w najgorszym przypadku banem.<>
    [st]To dotyczy takze prósb o linki, z których mozna pobrac gre. Sam sobie poszukaj albo sobie kup.
Odpowiedz
Mam pytanie, czy jest jakis kod do tej gry, aby mozna bylo sterowac Carnage'em lub Venomem? Bardzo chcialbym po chodzic sobie jednym z tych superlotrów.
Odpowiedz
venom11,Jul 2 2008, 02:10 PM napisał(a):Mam pytanie, czy jest jakis kod do tej gry, aby mozna bylo sterowac Carnage'em lub Venomem? Bardzo chcialbym po chodzic sobie jednym z tych superlotrów.
Nie ma takiego kodu. Przynajmniej ja takiego nie znalazlem. Po co grac lotrami? Przeciez to gra o Spider-Manie.
Odpowiedz
Zalamuje sie z dnia na dzien :unsure: Venomenie, nie ma czegos takiego, Altairze, nie znalzles bo nie ma czegos takiego. Mozna grac tylko w innych kostiumach, np w symbiocie jest nieograniczona pajecyzna
Odpowiedz
Dobra dzieki za info, ze nie ma takiego kodu, a szkoda.
Odpowiedz
QbaS,Jul 2 2008, 01:10 PM napisał(a):
Black Spidey,Jul 2 2008, 11:56 AM napisał(a):Ale mi nie chodzi o Ghosta.Chodzi mi o gre :)
Z regulaminu:
  • 5. Jak wyzej, wszelkie przejawy piractwa (reklamy Divxów, piratów gier komputerowych itp) beda karane np. kasacja lub blokowaniem tematu, nagana upomnieniem, a w najgorszym przypadku banem.<>
    [st]To dotyczy takze prósb o linki, z których mozna pobrac gre. Sam sobie poszukaj albo sobie kup.
Wiesz mi chodzilo o LEGALNY link,z którego mozna pobrac &lt;_&lt; sa takie,wiesz.A z tego co wiem w regulaminie nie ma punktu o zakazie pokazywania/proszenia o LEGALNE linki.
Pozdrawiam Black Spidey :)



Odpowiedz
Nikt w tej grze nie znalazl billboardu Lizarda? :P. Znacie jeszcze jakies "smaczki", ktore mozna znalesc w tej grze?

P.S Black Spidey po przecinku i kropce sa zawsze "Spacje", czyli odstepy.
Odpowiedz
No blok F4, Lizard w kanalach i chyba wiecej nie ma aczkolwiek slyszalem ze gdzies jest tez ukryte pomieszczenie z zabawkami GG. Wiecej chyba nie ma :(
Odpowiedz
A wiecie kto to jest ten Sub-Mariner? Jak sie wpisze kod LEANEST to pojawia sie ta postac w Gallery/Character Viewers (cos takiego). Nie wiecie kto to jest Sub-Mariner? Bo ja nie wiem.
Odpowiedz
Ksiaze Atlantydy, ale nie widzialem go w grze :new_goblin:
Odpowiedz
Black Spidey,Jul 2 2008, 06:50 PM napisał(a):Wiesz mi chodzilo o LEGALNY link,z którego mozna pobrac &lt;_&lt; sa takie,wiesz.
Nie ma takich linków. Dopóki sami autorzy gry nie udostepnia, kazde sciaganie jej z internetu bedzie piractwem.

Black Spidey,Jul 2 2008, 06:50 PM napisał(a):A z tego co wiem w regulaminie nie ma punktu o zakazie pokazywania/proszenia o LEGALNE linki.
W regulaminie chodzi o ogólne pojecie piractwa, wiec tyczy sie to równiez prósb o pomoc w popelnieniu przestepstwa.
Odpowiedz
Cytat:popelnieniu przestepstwa.
Teraz to mnie rozwaliles... nikt tu ludzi nie zabija... a legalnie mozna pobrac,przeciez mi chodzilo wlasnie wersje opublikowana przez autorów...
Koniec offtopu.

Przestepstwo jest przestepstwem. Qbas wszystko ladnie wytlumaczyl. / rzadlo



Odpowiedz
Wersji opublikowanej przez autorów NIE MA. Panimajesz? A przestepstwo przestepstwem, idac tropem Twojej dedukcji moge cos wyniesc ze sklepu, bo w koncu nikogo nie zabilem ;) Bez sensu? No wlasnie.

Sorry za offtop.

W tym miejscu prosze o koniec pisania nie na temat./ rzadlo
Odpowiedz
Ten pokój GG jest chyba w misji w ktorej cie gonia te helikoptery. Jakis kolo na youtube wrzucil kawalek gry pokazujacy jak sie dostac do tego pokoju. Wrzucilbym ale nie moge znalezc.
Odpowiedz
A mozesz podac link z tym filmikiem na youtube?
Odpowiedz
Gadziu1115,Jul 6 2008, 11:47 AM napisał(a):A mozesz podac link z tym filmikiem na youtube?
Gadziu1115 Zapraszam tutaj :]. Ja to zobaczylem w wersji na PC i na PSX. To jest tak zwany "easter egg" o ile sie nie myle. Ale Goblin w tej grze nie istnieje to jest po prostu kryjówka, która mydli wszystkim oczy, a potem oni mysla ze sa jakies "mody" itp., ze bedzie dodatkowy przeciwnik Green Goblin &lt;_&lt; tak jak moj kumpel. To jest po prostu takie "robienie w konia" graczy.
Odpowiedz
Bylem w tej kryjówce.Tam jest tylko kilka bomb,szybowiec i maska.
Dodatek dla Spidera to kostium i okladka komiksu.

Z takich smaczków to oczywiscie lizard, f4, kryjówka gg ,ghost rider no i chyba tyle
W werjsi PSX da sie grac Venomem,Lizardem,Scorpionem.
U kuzyna tak gralem.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości