Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.17 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/showthread.php 28 require_once




Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jakim wrogiem z Marvela chcialbys byc?
#1
Jakim wrogiem chcialbys byc? Ja Lasherem. Symbiot rzadki, zielony (Mój ulubiony kolor), ma takie same moce jak Venom (Nie musze sie martwic jak zaatakuje Spidey'ego z zaskoczenia) i najlepsze- Macki! Octopus mi nie podskoczy :P.
A jak jest wasz ulubiony super-zloczyncał
Mozecie sie wypowiedziec w tym temacie!:spider_hot:
Odpowiedz
#2
Yyy... Octomember!
Octavius:D
Dock Ock

Czyli Otto Octavius. Dlaczegoś Wróg potezny, sprytny, silny i... lojalny XD. No coś Ratowal Spideya, gdy ten mial wirusa XD.
Odpowiedz
#3
Chyba Electro, albo Puma
Electro - ma fajne moce, moze unosic sie na fali energii, jest jednym z najbardziej nielubianych (przez Spidera) czarnych charakterów, kiedys nawet zmusil Spidera do zalozenia specjalnego stroju. Ogólnie jest fajny, tylko troche za szybko daje sie pokonac
Puma - Ma honor, jest twardy, silne, inteligentny i wogule wedlug mnie historie z nim sa najlepsze
Odpowiedz
#4
Z Marvela niezbyt ,ale tak ogólnie to chyba najbardziej chcialbym byc Jokerem . On byl chociaz szczesliwy .
Odpowiedz
#5
Ja chcialbym byc Juggernout'em,jego sila niszczycielska jest wspaniala jak rusza to malo co jest wstanie go zatrzymac.
Mama 2 komiksy gdzie Spider-Man pojedynkuje sie z Juggernout'em,Spider ma to w swiadomosci ze jest na przegranej
pozycji,ewentualnie zostaje mu spryt.

Spider-Man,X-men. 


Odpowiedz
#6
Ale pomysl ,ze jako Juggernout bylbys kompletnie spalony u lasek ;p
Odpowiedz
#7
Ty jako Joker pewnie bys przyciagal laski jak magnes.


Spider-Man,X-men. 


Odpowiedz
#8
No ale zawsze mial by Harley Quinn :P. A tak na serio to jednak wracam do starego dobrego Mysterio bo Lasher jest malo popularny...
Odpowiedz
#9
Venom - gdyż ma umiejątności nabyte od Spider-Mana
Electro - nie musiał bym zmieniać kanałów w TV za pomoc? pilota :lol:
Odpowiedz
#10
Green Goblin 2, wersja z filmu "Spider-Man 3". Dlaczegoś Dla mocy i tego jakże niesamowitego sprz?tu (ahh... ta deska ^^)
Odpowiedz
#11
Ja ch?tnie był bym Carnage-m . Jest zwinny , silny i zabójczy .
Lub pasować by mi też Bullseye .Mógłbym zabi? kolesia obci?tym paznokciem .
Wielkiej mocy towarzyszy wielka odpowiedzialność (Ben Parker) Sprzedam Destroyer (Marvel Kolekcja Figurek)  Info na PRIV
Odpowiedz
#12
Jeśli chodzi o moce, to wybieram Shriek. Oprócz możliwości lewitacji, zwiększonej sięy i rzucaniem sonicznych promieni, otrzymuj? również wyzwalanie w ludziach najbardziej pierwotnych instynktów. Mógłbym tą metod? przeprowadziś wiele ciekawych eksperymentów socjologicznych.:)
W kwestii aparycji, pozostan? przy swoim obecnym wizerunku.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości