Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.27 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/search.php 22 require_once




Wyniki szukania
Post Autor [mal.] Dział Odpowiedzi Wyświetleń Napisane
    Wątek: Ultimate Spider-Man
Post: Ultimate Spider-Man

Siema, jestem tu nowy. Skonczylem juz Ultimate Spider-man'a i mam pytanie: Jak odblokowac wszystkie stroje? Czy do poszczególnych strojów trzeba zrobic okreslone czynnosci, czy leca hurtowo, po od...
Gridlock Gry komputerowe 668 365.815 28.09.2005 , 19:37
    Wątek: Ultimate Spider-Man
Post: Ultimate Spider-Man

Cholera, nawet nie wiesz, jak sie glupio czuje, ze sam tego nie zauwazylem ;( Dzieki za pomoc.
Gridlock Gry komputerowe 668 365.815 29.09.2005 , 11:18
    Wątek: Spectacular Spider-Man DK
Post: Spectacular Spider-Man DK

Maly off-top. Jesli mieszkasz w Warszawie, to w paru kioskach, a zlawszcza w tym przy ulicy Mlynarskiej, mozna kupic piecopak DK, czyli wszystkie Spectaculare jakie wyszly (Oprócz tego Extra)
Gridlock Spider-Man w Polsce 46 28.934 29.09.2005 , 11:34
    Wątek: Maximum Carnage
Post: Maximum Carnage

Tez w to gralem na SNES'ie, ale tak samo jak Ares-Real, doszedlem do jakiejs polowy gry i nie umialem przejsc jakiegos tam boss'a. Cholera, nawet ze save state'ami mi to nie wychodzilo!...
Gridlock Gry komputerowe 14 13.237 29.09.2005 , 12:29
    Wątek: Spider-Man
Post: Spider-Man

Crov,Sep 20 2005, 20:22 napisał(a):duzo komiksowych nawiazan (Budynek F4, Ghost Rider i inne postacie)Mam pytanie, gdzie spotykalo sie Ghost Rider'a, bo za cholere nie moge sobie przypomniec. Czy...
Gridlock Gry komputerowe 206 124.583 29.09.2005 , 13:02
    Wątek: Ostatnia czesc Spider-Mana.
Post: Ostatnia czesc Spider-Mana.

Cytat:I jak Boga kocham (choc ze mnie ateista!) te porzekadlo niemal wszedzie sie sprawdza. Nie chce bym musial czytac na ekranie kina Spider-Man 4, Spider-Man 5, Spider-Man 6, Spider-Man 100. J...
Gridlock Spider-Man 3 (2007) 67 40.368 29.09.2005 , 14:53
    Wątek: Spider-Man
Post: Spider-Man

No nie wiem, albo ja cos czytac nie umiem, albo to Crov'owi sie cos... ten tego :P Pamietam, ze byl Punisher, Daredevil, czy Captain America, ale Ghost Rider..... dam glowe, ze go tam nie bylo!
Gridlock Gry komputerowe 206 124.583 29.09.2005 , 17:12
    Wątek: Spider-Man
Post: Spider-Man

O w morde, tera sobie przypominam, ze rzeczywiscie widac bylo jego motor... chyba bede musial jeszcze raz przejsc te gre :D No i po mojej glowie... :blink: A przy okazji, móglby ktos zapodac screena...
Gridlock Gry komputerowe 206 124.583 29.09.2005 , 17:42
    Wątek: Spider-Man
Post: Spider-Man

No jak to... byla chyba na poczatku 2 etapu, na lewo od budynku z którego sie startowalo. Nie da sie przegapic, bo zdobia ja wielke 4. W ogóle to tam byl jeden cover. :P
Gridlock Gry komputerowe 206 124.583 29.09.2005 , 17:54
    Wątek: Spider-Man
Post: Spider-Man

Nie on jeden mial swoja reklame w tym swiecie. Z innych ciekawostek: w miescie dalo sie zobaczyc reklame Activision czy Tony'ego Hawk'a. Po pokonaniu Scorpion'a w filmiku gdzie J.J.J krz...
Gridlock Gry komputerowe 206 124.583 29.09.2005 , 18:12
    Wątek: Spider-Man
Post: Spider-Man

Przypadkowo sie zgralismy z postami Crov ;) A ten tekst, gdzie Venom pomaga Spiderowi w dedukcji jest zarabisty :) NieÄźle sie usmialem :D Cytat:Po za tym podczas pierwszego filmiku czy moze drugiego...
Gridlock Gry komputerowe 206 124.583 29.09.2005 , 18:14
    Wątek: Shout Box
Post: Shout Box

Siema, mam pytanie do fandomu. Co sadzicie o wprowadzeniu na forum Shout box'a? Dawidos twierdzi, ze jest to mozliwe, ale poradzil mi spytac o wasze opinie. Czekam na odpowiedzi.
Gridlock Forum 45 27.377 29.09.2005 , 20:09
    Wątek: Spider-Man
Post: Spider-Man

Zdobadź ja jak najszybciej... bo ona byla... wspaniala... pamietam jak dzis, gdy ja dostalem, kolega kupil mi ja na mikolajki klasowe... przyniósl mi ja tydzien przed wreczeniem jej w klasie :D Chami...
Gridlock Gry komputerowe 206 124.583 29.09.2005 , 19:32
    Wątek: Spider-Man
Post: Spider-Man

Ta, z tego co pamietam, to byly (zaraz po etapie "pogon za venomem) moje najbardziej znienawidzone levele... Ale bylo tez pare perelek. Etep "Monster Ock", ten, gdzie nas gonil, to chyba ze 40 razy dl...
Gridlock Gry komputerowe 206 124.583 29.09.2005 , 20:48
    Wątek: Venom
Post: Venom

Echhh... Ja mam do zarzucenia tej serii jedno. Gdy czytalem Komiksy Starwarsa, zajely mi (dokladne obejrzenie, strona po stornie, ramka po ramce) 15 min, a Venom, jakies 3-4 min, maximum... to jedyny ...
Gridlock Spider-Man w Polsce 49 28.485 17.12.2005 , 16:58
    Wątek: Ulubiony rysownik
Post: Ulubiony rysownik

Todd. Dopiero czytajac niedawno Spawn'a w Empiku, odkrylem jak bardzo ten gosc jest utalentowany. Po prostu mistrz. Jak to ladnie ktos zauwazyl, nikt tak jak on nie potrafi pokazac brudu i oblesno...
Gridlock Komiksy 163 112.162 17.12.2005 , 18:59
    Wątek: Spider-Man: Web of Shadows
Post: Spider-Man: Web of Shadows

Roach,Nov 13 2008, 12:47 AM napisał(a):jaruto,Nov 12 2008, 09:42 PM napisał(a):Jakby ktos nie wiedzial to jesli przejdzie sie wszystkie questy odblokowuja sie kostiumy takie jak: Ben Raily suit, Cosmi...
Gridlock Gry komputerowe 512 381.992 13.11.2008 , 15:39
    Wątek: Mandragora '06/07
Post: Mandragora '06/07

Ja czekam teraz na Ghost Ridera. Po filmie bardzo zacziekawial mnie ta postac i zaluje, ze nie kupowalem mini serii z Mandragory ;( Moze wydadza to razem, wszystkie 6 w twardej oprawie, to bym od razu...
Gridlock Spider-Man w Polsce 41 26.511 11.03.2007 , 15:21
    Wątek: Ghost Rider
Post: Ghost Rider

Hm, skoro nikt nic nie pisze, to moze ja sie wypowiem... Jak dla mnie film byl fajny. Nie super, nie extra, po prostu fajny. Nie postawilbym go na jednym podium wraz ze Spider-manem i X-menami. Sork...
Gridlock Filmy 65 31.121 11.03.2007 , 15:34
    Wątek: Marvel Universe Page
Post: Marvel Universe Page

Pomysl szczytny i nawet bym w to wszedl, tylko... Malo ogólnie wiem, bo nie mam dostepu do komiksów, po za tymi od Mandragory... Nie mam neta, wiec bylbym nieregularny jak cholera... Z tego wlasnie...
Gridlock Marvel Universe 24 12.437 11.03.2007 , 16:07
    Wątek: Marvel Universe Page
Post: Marvel Universe Page

Tylko mówie: nie mam neta. I dlugo to jeszcze moze potrwac. Ale jak juz bede mial, to sie zgadzam. Czesc i czolem.
Gridlock Marvel Universe 24 12.437 11.03.2007 , 16:21
    Wątek: Ghost Rider
Post: Ghost Rider

To ja sie jeszcze spytam, czy wie ktos kiedy to wyjdzie na DVD w Polsce?? I czy bedzie jakas edycja kolekcjonerska?? A sceny humorystyczne, jak juz pisalem, sa super ;) Njalepsze jakie dotad widzial...
Gridlock Filmy 65 31.121 16.03.2007 , 18:52
    Wątek: Mandragora '06/07
Post: Mandragora '06/07

:blink: :blink: :blink: Nie wydali zadnych ess z Deadpool'em?? No ja wiem, ze dla niektórych jest to postac marginalna w swiecie Marvela, no ale ludzie... Tak to bym sobie z Ameryki sprowadzil...
Gridlock Spider-Man w Polsce 41 26.511 16.03.2007 , 19:04
    Wątek: Marvel: Ultimate Alliance
Post: Marvel: Ultimate Alliance

Gralem, przeszedlem, super!! Gra jest swietna i jest spelnieniem mazen kazdego fana Marvela. Mam tylko jeden problem... Przeszedlem gre juz dwa razy, ale za kazdym razem, po ponownym rozpoczec...
Gridlock Gry komputerowe 19 20.511 16.03.2007 , 20:15
    Wątek: Ultimate Spider-Man
Post: Ultimate Spider-Man

A ja mam jedno pytanko, co tak w ogóle daje Czarny kostium?? Wieksza sila, czy co??
Gridlock Gry komputerowe 668 365.815 16.03.2007 , 20:18
    Wątek: Ghost Rider
Post: Ghost Rider

Nie rozumiem co Ci sie nie podoba w tych rysunkach tak szczerze... Od czasów Toda Mc. zadne mnie tak nie zachwycily. Nie umiem tego opisac. Nie znam sie na rysowaniu. Ale uwazam, ze do tej serii nie m...
Gridlock Filmy 65 31.121 09.04.2007 , 12:43
    Wątek: Poradnik
Post: Poradnik

Mam pytanie. Gram w Marvel Ultimate Alliance (co tu mówic, kazdy wie, ze ta gra jest swietna) i mam problem. Zaraz jak skoncze kampanie na poziomie easy, nie moge wybrac poziomu hard. Wiecej, jak zacz...
Gridlock Gry komputerowe 463 354.688 11.08.2007 , 09:30
    Wątek: Brand New Day
Post: Brand New Day

Chyba nie tyle chodzi, ze "spieprzyli pajaczka", co o sposób w jaki zakonczyli ten rozdzial jego zycia... A ze komiksy które wychodza PO "One more day" sa dobre, to juz calkowicie inna sprawa :P Mi si...
Gridlock Komiksy 142 98.563 18.01.2008 , 02:04
    Wątek: Polacy w komiksach
Post: Polacy w komiksach

W najnowszym Thunderbolts (119), gdy podwladni Normana pytaja sie go, czego niby moze chciec Swordsman, Norman odpowiada: "The Fourth Reich! POLAND!! Castle! Lampshades made out of h...
Gridlock Komiksy 53 37.500 15.03.2008 , 16:53