Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.27 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/search.php 22 require_once




Wyniki szukania
Post Autor Dział Odpowiedzi Wyświetleń Napisane [rosn.]
    Wątek: Spider-Man 3
Post: Spider-Man 3

Przeciez wlosy w niczym nie przeszkadzaly bo tak mialo byc! A zreszta moze zakonczmy temat bo zaczynamy sie czepiac o najmniejsze szczególy ...
Kuba S Spider-Man 3 (2007) 229 140.448 20.12.2007 , 16:49
    Wątek: Zyczenia
Post: Zyczenia

A ja zycze wszystkim uzytkownikom po prostu Super swiat!
Kuba S Fandom 825 338.645 17.12.2007 , 15:40
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

Pamietajcie ze termin tych prac konczy sie dzisiaj... ;)
Kuba S Fandom 2.447 1.290.543 16.12.2007 , 16:07
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

Wydaje mi sie ze to bedzie cos naprawde dobrego :D
Kuba S Fandom 2.447 1.290.543 13.12.2007 , 15:43
    Wątek: Amazing Spider-Man
Post: Amazing Spider-Man

Znam ta gre :) Co do grafiki jest slaba,jednak cala grywalnosc jest calkiem w porzadku.A co do walki,nie da sie walczyc tylko snuc pajeczyny na sufity lub sciany.Spotkalem sie tez z robotami które,t...
Kuba S Gry komputerowe 8 8.761 13.12.2007 , 14:25
    Wątek: Sieciosploty
Post: Sieciosploty

Jeny,Zefir naprawde budujesz siecosploty? No cóz ja jak narazie nie mam zadnego pomyslu ale jak wpadnie mi do glowy to postaram sie pomóc :) Ale jak narazie mozesz wykorzystac budowe czegos takiego ...
Kuba S Stuff 46 37.799 13.12.2007 , 14:21
    Wątek: Zapowiedzi
Post: Zapowiedzi

To nawet dobrze,ale sporo trzeba czekac na komiksy które wyjda az w Lutym 2008 roku ;) Staraj sie pisac posty, które wniosa do tematu cos wiecej zamiast jednozdaniowców w zasadzie nie na temat / R
Kuba S Komiksy 211 155.122 13.12.2007 , 14:15
    Wątek: Spider-Man 3
Post: Spider-Man 3

Moim zdaniem,to ze Peter chodzil po miescie z rospieta koszula i zachowywal sie jak jakis Macho,nie znaczy ze wygladal on jak...Pedal ;) Mi sie ta scena akurat calkiem podobala bo byla smieszna i mó...
Kuba S Spider-Man 3 (2007) 229 140.448 13.12.2007 , 14:11
    Wątek: Spider-Man Box
Post: Spider-Man Box

No to ja wyjasnie te sprawe :rolleyes: Sa napisy i lektor i chyba cos jeszcze do wyboru-tylko trzeba przestawic-dokladnie tak jak mówil Lone Star :)
Kuba S Blu-ray / DVD 12 8.848 13.12.2007 , 14:08
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

Moim zdaniem Pickador i Tuax sa najbardziej utalentowani z calego forum jesli chodzi o rysunki...Jezeli mialbym oceniac prace Tuaxa i Picka "New Goblin",bardziej podobal mi sie goblin Pickadora :)
Kuba S Fandom 2.447 1.290.543 12.12.2007 , 14:00
    Wątek: Spider-Man Box
Post: Spider-Man Box

Zdaje mi sie ze to jest to samo co w "Pani Domu" czyli lektor,jednak dokladnie nie wiem... B)
Kuba S Blu-ray / DVD 12 8.848 11.12.2007 , 20:57
    Wątek: Spider-Man Box
Post: Spider-Man Box

No wlasnie,bo jak narazie cena jest zbyt wysoka jak na tyle odcinków ;)
Kuba S Blu-ray / DVD 12 8.848 11.12.2007 , 20:27
    Wątek: Ulubiony odcinek Spider-Man: TAS
Post: Ulubiony odcinek Spider-Man: TAS

Tak,to bylo calkiem niezle i mi tez sie to podobalo :D Szkoda tylko ze w zadnej z tych kreskówek nie wystapil jeszcze Sandman...Wtedy bylo by duzo akcji i pomyslów na jeszcze wiecej odcinków z tym b...
Kuba S Seriale animowane 75 51.811 11.12.2007 , 15:06
    Wątek: Wasza wizja Spider-Mana 4.
Post: Wasza wizja Spider-Mana 4.

Witam :D Pomyslalem sobie aby stworzyc króciutka historie oparta na filmie "Spider-man 4",ale to nie tylko ja stworze to wszystko,ale wy mi pomozecie! Powiedzmy ze stworzymy taka gre aby zrobic...
Kuba S Spider-Man 4 (Anulowany) 388 223.989 10.12.2007 , 21:12
    Wątek: Co zmienilibyscie w fabule Spider-Mana 3?
Post: Co zmienilibyscie w fabule Spider-Mana 3?

Nie wiem czy fani Venoma sie ze mna zgodza,jednak JA zabral bym watek Venoma i przeniósl do czwartej czesci filmu-aby sam Venom byl glównym wrogiem razem z Carnage'm.Ale jak juz mówilem bez Venoma...
Kuba S Spider-Man 3 (2007) 75 45.036 10.12.2007 , 20:39
    Wątek: Nawiazania
Post: Nawiazania

W serialu "Zólwie Ninja" ,bylo nawiazanie do Spider-mana gdy Micheal Angelo(jeden z zólwi ninja) krzyczal wspinajac sie po jakiejs górze ze jest Spider-manem,a Leonardo(równiez jeden z zólwi ninja) kr...
Kuba S Inne 11 7.007 10.12.2007 , 20:35
    Wątek: Ultimate Spider-Man - How You Remind Me
Post: Ultimate Spider-Man - How You Remind Me

Super filmik :D Szczere gratulacje,daje jeszcze plusa za muzyke bo jest dobrana do filmu :)
Kuba S Fandom 11 6.989 08.12.2007 , 13:28
    Wątek: Spider-Man Box
Post: Spider-Man Box

Witam wszystkich forumowiczów B) Jak pewnie wiecie z newsów SMO,w Polsce mozna kupic pakiet 15 odcinków serialu Spider-man : The Animated series.Uwazam ze jest to dobra oferta,szczególnie ze ten pak...
Kuba S Blu-ray / DVD 12 8.848 08.12.2007 , 13:21
    Wątek: Kubeł pomyj czyli forumowicze o nich samych...
Post: Kube? pomyj czyli forumowicze o nich samych...

Nie ma sprawy i znasz sie na Spiderze bo widzialem wiekszosc Twoich postów na których wiele pisales na jego temat ;) :)
Kuba S Fandom 282 141.720 08.12.2007 , 12:38
    Wątek: Kubeł pomyj czyli forumowicze o nich samych...
Post: Kube? pomyj czyli forumowicze o nich samych...

Corey Corey...Co tu o nim napisac? Jest czesto na forum i zna sie na Spidey'u. Moim zdaniem spoko uzytkownik :D
Kuba S Fandom 282 141.720 08.12.2007 , 12:32
    Wątek: Dragon ball
Post: Dragon ball

Gdyby wszystkie efekty dodali do Dragon Ball'a tak jak do Naruto,wyszlo by z tego cos naprawde niezlego.Jednak sadze ze DB juz kompletnie sie wygasil a mlodziez oglada teraz np. Naruto lub Bleach.
Kuba S Kult 134 67.270 08.12.2007 , 09:06
    Wątek: Smieszne fotki i nie tylko :]
Post: Smieszne fotki i nie tylko :]

Haha..Niezle filmiki tutaj dajecie :D Nawet spoko byl ten http://www.ultimateshowdown.org/ od Revana :)
Kuba S Chat 235 144.916 07.12.2007 , 22:30
    Wątek: Samobójstwo przez mangi
Post: Samobójstwo przez mangi

Dajcie spokój-to zwykla bzdura!
Kuba S Bez tematu 66 49.126 07.12.2007 , 21:50
    Wątek: Nalogi
Post: Nalogi

Dajcie spokój,ja nigdy nie zapale papierosa ;) I przyznaje prawde Lhasimowi i Rafciosowi bo JA tez mialem taka lekcje w 4 klasie podstawówki...Nawet w piatej!
Kuba S Bez tematu 88 55.256 07.12.2007 , 21:49
    Wątek: New Heroes
Post: New Heroes

Wyszla z tego calkiem dobra strona :D Streszczenia,recenzje i newsy-wszystko jest ok :) !
Kuba S Bez tematu 7 6.173 07.12.2007 , 21:46
    Wątek: i ty mozesz pomoc potrzebujacym!
Post: i ty mozesz pomoc potrzebujacym!

Ja spotkalem sie na jednym forumz takim tematem i poklikalem z 20 razy :D Grosz do grosza a bedzie KOKOSZA :)
Kuba S Bez tematu 3 4.216 07.12.2007 , 21:44
    Wątek: DC MULTIVERSE
Post: DC MULTIVERSE

No strona calkiem spoko,ale SMO i tak wymiata :D !
Kuba S Bez tematu 7 5.507 07.12.2007 , 21:42
    Wątek: Sport
Post: Sport

Ja trenuje gre w pilke nozna z kolegami. Osobisce tancze BreakDance'a :D
Kuba S Bez tematu 160 96.629 07.12.2007 , 21:38
    Wątek: Nintendo DS vs PSP
Post: Nintendo DS vs PSP

Moim zdaniem PSP jest o wiele lepsze niz Nintendo DS i to z wielu powodów...M.in dlatego ze na konsoli PSP jest lepsza grafika,a minusem Nintendo DS'a jest to ze gdy gra sie tym patykiem a nie ma ...
Kuba S Gry 33 20.887 07.12.2007 , 21:37
    Wątek: Quiz bez Spider-Mana
Post: Quiz bez Spider-Mana

Halo,niech autor odpowiedzi sie udzieli... :wacko: :)
Kuba S Chat 383 183.623 07.12.2007 , 21:03