Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.27 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/search.php 22 require_once




Wyniki szukania
Post Autor Dział Odpowiedzi Wyświetleń Napisane [rosn.]
    Wątek: Naklejki
Post: Naklejki

Widzialem te naklejki, a plakat mam w domu no i uwazam, ze to jest lipa masowa lipa naklejki male, plakat glupi, dobrze, ze w kinie mozna kupic sobie orginalne plakaty ze Spider-mana 3 <_&l...
Filcio Stuff 19 20.523 06.09.2007 , 17:36
    Wątek: WC
Post: WC

Zidane,Zidane i jeszcze raz Zidane jestem po jego stronie hartkorowo gral w pilke nozna no i to jest mój glówny powód dla którego go wybralem. Zidane byl tez niezly w tym meczu co tamtego gostka walna...
Filcio Bez tematu 222 99.784 06.09.2007 , 15:06
    Wątek: Spider-Man 3: The Game
Post: Spider-Man 3: The Game

Sluchajcie mam problem z misja w Sm3: Mad Bomber part 2 mam tam rozwalic takich ziomków i rozbroic bomby.Ok to jest akurat proste, ale pózniej mam isc na tory i rozbroic taka troche wiekrza bombe wiel...
Filcio Gry komputerowe 930 611.734 05.09.2007 , 19:31
    Wątek: Poradnik
Post: Poradnik

Serdeczna dzieki Fred Mord.
Filcio Gry komputerowe 463 354.688 05.09.2007 , 12:11
    Wątek: Poradnik
Post: Poradnik

Sluchajcie mam maly problem:jestem w trzeciej misji z Robim w Daile Bugle. W tej misji mam doleciec do posterunku i gdy dolatuje tam gdzie trzeba to nic sie nie dzieje próbowalem robic zdjecia przy ty...
Filcio Gry komputerowe 463 354.688 04.09.2007 , 19:50
    Wątek: Spider-Man 3: The Game
Post: Spider-Man 3: The Game

Dzieki robinhoo10 :)
Filcio Gry komputerowe 930 611.734 29.08.2007 , 19:40
    Wątek: Spider-Man 3: The Game
Post: Spider-Man 3: The Game

Mam taki problem: walcze ze Scorpionem, dochodze do momentu na moscie, staczam z nim walke, i nastaje taki moment, ze za pomoca pocisków laserowych z ogona Scorpiona trzeba zniszczyc... cos. Wale w ta...
Filcio Gry komputerowe 930 611.734 29.08.2007 , 17:42
    Wątek: Wróg w filmie Spider-Man 4
Post: Wróg w filmie Spider-Man 4

Niedawno slyszalem i czytalem o tym, ze w czwartej czesci Spider-mana ma byc Morlun, a wiec postanowilem zalozyc ten temat. W tym temacie piszcie co wiecie o Morlunie.Czyli na przyklad wyglad, aktor, ...
Filcio Spider-Man 4 (Anulowany) 550 302.117 27.08.2007 , 13:49
    Wątek: Takie szkolne rzeczy i nieszkolne
Post: Takie szkolne rzeczy i nieszkolne

Ja mam: strugaczke, olówek, gumki x4, notes i linijke. No i tyle.:)
Filcio Stuff 25 26.425 26.08.2007 , 20:16
    Wątek: Spider-Man: Friend or Foe
Post: Spider-Man: Friend or Foe

Tak, super gierka tylko z grafika troche nie zabardzo.;) Szkoda jeszcze tylko, ze nie dali wiekszego opisu. :)
Filcio Gry komputerowe 149 100.236 26.08.2007 , 08:56
    Wątek: Symbionty
Post: Symbionty

Ja zaglosowalem na Carnage dlatego, ze Carnage jest napakowany i super silny, ma extra wyglad i glos. Fajne jest jeszcze to, ze Carnage potrafi zmienic swoje lapy w topory, siekiery, bicze itp., a i j...
Filcio Inne 102 74.819 24.08.2007 , 20:41
    Wątek: Najlepszy z trójki?
Post: Najlepszy z trójki?

Mi sie najbardziej z calej trójki podobala trzecia czesc Spider-mana. Moim zdaniem byla najlepsza, podobal mi sie w niej bardzo czarny kostium no i rola Venoma, no i daje tez wielkiego plusa + za Sand...
Filcio Inne 58 37.902 24.08.2007 , 20:14
    Wątek: Wróg w filmie Spider-Man 4
Post: Wróg w filmie Spider-Man 4

Ja tam bym chcial zeby w Sm4 byl jak to juz pisaliscie Carnage, Lizard, Vulture no i jeszczze Rhino. Uwazam, ze wlasnie to powinni byc wrogowie w Sm4, a co do Electra do byla by to lipa totalna klapa....
Filcio Spider-Man 4 (Anulowany) 550 302.117 24.08.2007 , 17:08
    Wątek: Zyczenia
Post: Zyczenia

Wszystkiego najlepszego Qbas duzo kasy, fajnych gier ze Spider-mana no i wszystkiego co tylko chcesz happy birthaday Qbas!!! B)
Filcio Fandom 825 338.645 24.08.2007 , 16:50
    Wątek: Bledy w Spider-Manie 2
Post: Bledy w Spider-Manie 2

Siema wszystkim w tym temacie bedziemy pisac o bledach w Spider-Manie 2. A wiec tak, ja w tym filmie narazie zauwazylem jeden glupi blad : Spider-Man stracil moce i nie chcial byc super bohaterem no, ...
Filcio Spider-Man 2 (2004) 11 7.611 24.08.2007 , 15:34
    Wątek: Ulubiona postac : Spider-Man TAS
Post: Ulubiona postac : Spider-Man TAS

Ja tam najbardziej lubie Venoma, choc tez bardzo podoba mi sie Spidey. Venom jest swietnie wymyslony, zreszta co tam opowiadac, wiadomo, ze jest cool :)
Filcio Seriale animowane 68 51.940 21.08.2007 , 13:38
    Wątek: Najlepsza Gra
Post: Najlepsza Gra

Moja ulubiona gra jest Spider-Man 3. Jest po prostu masowa grafika i odwzorowanie New Yorku jest extra. Najfajniejsza misja, jaka tam byla, to moim zdaniem koncowa walka z Venomem. Podobala w niej mi ...
Filcio Gry komputerowe 71 55.231 20.08.2007 , 16:41
    Wątek: Spider-Man 3
Post: Spider-Man 3

Spider-Man 3 moim zdaniem jest extra, poniewaz, Spidey z zdobywa czarny strój i zyskuje duzo lepsze moce i duzo wieksza sile. Najfajniejsze w tej czesci bylo chyba to, jak Spidey przeprowadzil ostatec...
Filcio Spider-Man 3 (2007) 229 140.448 19.08.2007 , 20:21
    Wątek: Ultimate Spider-Man
Post: Ultimate Spider-Man

Nic nowego. Prosciutkie.
Filcio Gry komputerowe 668 365.815 19.08.2007 , 16:39
    Wątek: Spider-Man
Post: Spider-Man

W pierwszej czesci najbardziej podobala mi sie walka Green Goblina ze Spider-manem poniewaz miala duzo efektów specjalnych i komiksowy klimat. Podobalo mi sie równiez to, ze obsada byla swietnie dobra...
Filcio Spider-Man (2002) 132 69.487 19.08.2007 , 16:08
    Wątek: Przedstaw sie fanie Spider-Mana
Post: Przedstaw sie fanie Spider-Mana

Imie: Filip Data urodzenia: 16 Lutego 1997 Zainteresowania: Spider-Man, Pilka nozna Dlaczego lubi postac Spider-Mana? - Poniewaz lubie jego wyglad, moce, fajne sa z nim komiksy i filmy. Ogólnie mój ul...
Filcio Bez tematu 322 218.854 19.08.2007 , 14:10