Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.27 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/search.php 22 require_once




Wyniki szukania
Post Autor Dział [mal.] Odpowiedzi Wyświetleń Napisane
    Wątek: Grand Theft Auto (GTA)
Post: Grand Theft Auto (GTA)

GTA jest spoko ale na tej stronce rozmawia sie raczej o spider-manie Ale jest to temat w którym można rozmawia? o GTA.- dop Wookie
Venom44 Gry 69 38.557 05.02.2009 , 09:48
    Wątek: Gra PC Bionicle Heroes
Post: Gra PC Bionicle Heroes

juz nie aktualne gra badziew. Prosze o usuniecie.
Venom44 Gry 0 1.890 21.04.2009 , 19:47
    Wątek: Obsada!
Post: Obsada!

Tak Tobey nie wypadl zle ale K.Dunst kurde blacha ja cie pier... kur... przecierz MJ to byla niesamowita laska w komiksach marvela, ludzie scenarzysci byli slepi czy jakąś Dunst jest jakas taka nijaka...
Venom44 The Amazing Spider-Man (2012) 68 32.534 18.03.2010 , 18:51
    Wątek: Obsada!
Post: Obsada!

Stary b?agam cie. nie zyskuje aprobaty to naprawde malo powiedziane przeciez... ech kurde szkoda gadac naprawde no przecież na role MJ sie w ogóle nie dawała, nie nadaje i nadawac sie bedzie jest nija...
Venom44 The Amazing Spider-Man (2012) 68 32.534 18.03.2010 , 19:30
    Wątek: Maximum Carnage
Post: Maximum Carnage

Wczoraj udało mi sie przejść :D Trudny był demogoblin i co jest oczywiste najtrudniejszy CARNAGE Fajna jest tez gra o tytule "Spiderman and Venom separation anxiety"
Venom44 Gry komputerowe 14 13.237 11.02.2009 , 10:33
    Wątek: Customy
Post: Customy

Ja bym radzil POXILINE dobra jest a i efekty sa zadowalajace wiem bo sam uzywam. Niedlugo zamieszcze zdjecia moich customow moze dzis po poludniu
Venom44 Stuff 136 89.715 23.09.2009 , 07:48
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Hej ludzie mam taki jeden problem, pytanie gdzie mozna nabyc figurki z mortal kombat (w Polsce) prosze o odpowiedz. LuXuS Ty sie orietujesz moze wiesz gdzie mozna takie nabyc?? Chodzi mi szczegolnie...
Venom44 Stuff 917 467.186 02.02.2010 , 18:12
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Dzieki wielkie za pomoc
Venom44 Stuff 917 467.186 08.02.2010 , 18:04
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

A ja znowu wyskakuje do was z pytaniem, a mianowicie gdzie można nabył nie za drogo (czyli mniej więcej nie powyżej 100 z?) figurki street fighter IV series I, albo II z gory thx:DCo do twoich figurek...
Venom44 Stuff 917 467.186 16.03.2010 , 19:08
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Shinigami a gdzie kupiles tego kena od SOTA moze i ja bym kupil a co do iron man'ow mark V najfajniejszy a mark VI wogole mi sie nie podoba. Czytalem nie dawno ze ToyBiz stara sie o odzyskanie kon...
Venom44 Stuff 917 467.186 17.03.2010 , 15:32
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

LuXuS to sprawdzaj dokladnie pisze to na wielu stronkach a chocby tak klasycznej jak wkipedia popatrz i przeczytaj sobie taki wers firma Toy Biz stara sie na odzyskanie licencji na produkowanie figure...
Venom44 Stuff 917 467.186 17.03.2010 , 16:00
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

poszukaj dokladnie nie tylko na wikipedi o tym jest
Venom44 Stuff 917 467.186 17.03.2010 , 16:10
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

stary ja tak samo. Ale wydaje mi sie ze jakos moze znowu zaczna produkowac marvela, bo hasbro kurcze szkoda gadac
Venom44 Stuff 917 467.186 17.03.2010 , 16:14
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Produkuja figurki pod nazwa marvel toys
Venom44 Stuff 917 467.186 17.03.2010 , 16:25
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Dzieki za info i poparcie shinigami i Chlopie ale masz fuksa teraz na allegro sa tylko ze sf IV. Ale ja szczegolnie poluje na Kena i Chun Li
Venom44 Stuff 917 467.186 17.03.2010 , 16:36
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Dzieki. Napewno sprobuje a Ken zajebjaszczy
Venom44 Stuff 917 467.186 17.03.2010 , 19:39
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Super ja sprobuje napisac do toy craft'a a jak nie wyjdzie kupie Kena sf IV. Sprobuje jeszcze znależę Chun Li:DJa tez jestem fanem SF
Venom44 Stuff 917 467.186 17.03.2010 , 19:51
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

to jest temat figurki jak zreszta widac a nie: "figurki marvel i do cholery nic wiecej" zluzuj troche
Venom44 Stuff 917 467.186 17.03.2010 , 20:28
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

popierwsze zrazilem sie deadpoolem z x-men origins nie podocinany plastik itp. A przeciwnikiem hasbro ogolnie nie jestem niektore figurki sa dobre ale nie ktore kicha no wezmy chociaż iron spider zero...
Venom44 Stuff 917 467.186 17.03.2010 , 20:35
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

LuXuS w sumie to nie wiedzialem ze deadpool jest 1:18 bo ja go widzialem tylko na allegro takze sorry chodzilo o iron spidera z serii spiderman trilogy a ja bylem szczerze przekonany ze iron spider z ...
Venom44 Stuff 917 467.186 17.03.2010 , 20:43
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Dwu paki mi akurat sie podobaja
Venom44 Stuff 917 467.186 17.03.2010 , 20:58
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Shinigami a myslisz ze np: Chun Li tez mogli by sprowadzic czy nawet nie warto pytac?? eee LuXuS jakiej ty masy uzywales do twoich customow bo jak np: uzywam gliny samoutwardzalnej i chcialbym cos lep...
Venom44 Stuff 917 467.186 17.03.2010 , 21:03
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Ok zapytam o ta Chun Li i dam Ci znac a na dzisiaj juz koncze
Venom44 Stuff 917 467.186 17.03.2010 , 21:32
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Figurki ogolnie wydaja mi sie spoko, oprócz tego... czegoś z garnkiem na głowie, a to moje dwa nowiu?kie nabytki co sadzicie fajne czy nie?? http://ep.yimg.com/ca/I/cmdstore_2094_104398985 http:/...
Venom44 Stuff 917 467.186 18.03.2010 , 16:42
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Twarz starka wyglada zajefajnie, a co do tego spiderman'a wydaje mi sie ze spoko wyglada i jest dobrze wycieniowany no ale, rzecz gustu:D
Venom44 Stuff 917 467.186 19.03.2010 , 14:25
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Eeeej dobre, wy sie tu klucicie lub mozna to ujac "dyskutujecie" nagle wpada Mick Knight i wali "ja mam tego" dobre stary, dobre:D:D A tak wogole to co sadzicie o tym to jest venom toxic blast http:...
Venom44 Stuff 917 467.186 19.03.2010 , 21:12
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

No dokladnie, jak bylby wiekszy to bym bral Shinigami znalazlem chun li IV i kena od sota :D:D:Dna tej stronie http://www.forlessthanever.com/
Venom44 Stuff 917 467.186 21.03.2010 , 12:16
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

A no przecierz raz mi ja dawales jak szukalem figurek z mortal kombat:Dtyle ze wiesz ken od SOTA koszyuje 129 zl jest jeszcze ten http://www.forlessthanever.com/product.php?ASIN=B000701DHW ale to nie ...
Venom44 Stuff 917 467.186 21.03.2010 , 12:47
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Shinigami a te figurki od Jazzwarez to dziadostwo nie??
Venom44 Stuff 917 467.186 23.03.2010 , 21:11
    Wątek: Figurki
Post: Figurki

Z Mortal Kombat wyszlo im nawet do przyjecia ale te akurat tak jak powiedziales "wygladaja jak zabawki z odpustu"
Venom44 Stuff 917 467.186 24.03.2010 , 07:05