Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.27 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/search.php 22 require_once




Wyniki szukania
Post Autor Dział Odpowiedzi Wyświetleń Napisane [rosn.]
    Wątek: Wasze filmiki na YouTube.
Post: Wasze filmiki na YouTube.

Ok to na dodatek cos odemnie Ghost Rider - Fire! Battle! In Metal! tekst tej piosenki pasuje mi do Ghost Ridera :lol: Bede wdzieczny za opinie
Raziel Fandom 196 100.405 06.10.2007 , 01:06
    Wątek: Czarny charakter: Venom
Post: Venom

Ja do Venoma filmowego mam pewne zastrzezenie w kwestii nie wygladu (moglo byc lepiej ale jest ok) a w samej postaci. Na tych materialach które zapodal TuaX bylo wspomniane ze Rami "chcial miec w tym ...
Raziel Spider-Man 3 (2007) 159 98.081 25.09.2007 , 14:26
    Wątek: Spider-Man 3: The Game
Post: Spider-Man 3: The Game

Moze lukasz chcial podac wymagania gry na wypadek gdyby ktos sie pytal... Ale nie o tym... niedawno zaczalem Spider-Mana 3 i wpadlem na plac budowy, to chyba tam bedzie finalowa walka, patrzcie co mi...
Raziel Gry komputerowe 930 611.734 14.09.2007 , 21:06
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

Tuax te karykatury sa genialne :lol: zrób wiecej jak mozesz Dark destruktor twoje tez super, podoba mi sie ten Jawa ;) Ja dlugo niczego nie dodam bo zaczela sie szkola i na nic nie mam czasu :(
Raziel Fandom 2.447 1.290.543 05.09.2007 , 15:32
    Wątek: Batman
Post: Batman

Po prostu kocham ten film! genialne polaczenie Batmana i moich ulubionych kosmitów :) I ma naprawde swietny klimat, jedyna scena która mi sie nie podoba to zlamanie ostrzy Predatora. Teoretycznie ...
Raziel Kult 32 17.478 31.08.2007 , 00:05
    Wątek: Twórczosc
Post: Twórczosc

Najpierw musisz zalozyc konto. Jest darmowe, placi sie za jakies ewentualne dodatkowe bajery. Po zalozeniu konta mozesz zamieszczac prace.
Raziel Fandom 139 71.337 28.08.2007 , 11:19
    Wątek: Nagrody Darwina
Post: Nagrody Darwina

Stron nie trzeba podawac, wystarczy wpisac "nagroda darwina" we wszechwiedzacym google i juz. Pamietam taki tekst o pracowniku stacji benzynowej, chcial sprawdzic ile zostalo benzyny w jakiejs cyster...
Raziel Bez tematu 2 2.952 28.08.2007 , 00:05
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

Dzieki za wszystkie komentarze, nie spodziewalem sie ze bedzie az tyle pozytywnych ;) zipo86 super planeta. Czy to jest model 3d?
Raziel Fandom 2.447 1.290.543 27.08.2007 , 19:56
    Wątek: Transformers
Post: Transformers

Nightcrawler, nie wiem dlaczego ale w twoim filmiku podoba mi sie transformacja z powrotem w auto :D tak fajnie ci wyszla. Zresta wszystkie filmiki sa fajne. I przy okazji - nie wiem czy slyszelisc...
Raziel Kult 78 44.290 26.08.2007 , 21:20
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

Noo fajniutkie te efekty, robiles w photoshopie narzedziem "smudge" czy uzywasz czegos innego? Cytat:Naprawde bardzo mi sie podoba...taki symetryczny mi sie wydaje... wink.gif Taki mial byc z zaloz...
Raziel Fandom 2.447 1.290.543 26.08.2007 , 21:10
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

Nastepny rysunek w Photoshopie Co sadzicie?
Raziel Fandom 2.447 1.290.543 26.08.2007 , 14:58
    Wątek: Symbionty
Post: Symbionty

Ja mój glos oddalem na Venoma (a to niespodzianka :P ) Za caloksztalt - podwójny glos, wyglad, charakter i za to ze byl pierwszym symbiontem i dzieki temu mamy pozostalych.
Raziel Inne 102 74.819 24.08.2007 , 22:35
    Wątek: Nowicjusze na forum
Post: Nowicjusze na forum

Ale tu raczej chodzi o to ze konta bez zadnych postów sa kasowane po 5 dniach... chyba ze sie myle?
Raziel Forum 95 59.610 24.08.2007 , 11:31
    Wątek: Star Wars: Knights of the Old Republic
Post: Star Wars: Knights of the Old Republic

W dwójke nie gralem, ale jedynke kocham :) . przeszedlem ja 3 razy. Co mi sie podobał rozwój postaci i nauka Mocy, róznorodnosc lightsaberów (dwa miecze rzadza ;) ) wyraziste postacie, mozliwosc pr...
Raziel Gry 34 20.806 23.08.2007 , 22:57
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

dzieki za pozytywne komentarze, zastanawialem sie zeby narysowac Deadpoola ale to jeszcze nic pewnego Tuax, ten Carnage po kolorowaniu bedzie genialny :D
Raziel Fandom 2.447 1.290.543 21.08.2007 , 11:32
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

z ta pajeczyna to chcialem zeby byla troche owinieta wokól nadgarstka i przedramienia, a co do strachu to z twarzami mam jeszcze malo doswiadczenia, czesciej rysowalem Spidera albo predatory = zero em...
Raziel Fandom 2.447 1.290.543 20.08.2007 , 20:56
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

Kaptan jest niezly, ciekawe co by rzad powiedzial na taki patriotyczny komiks :lol: A moim arcie nikt sie nie wypowiedzial... chetnie poznam wasze opinie i dowiem sie co mozna w przyszlosci poprawic
Raziel Fandom 2.447 1.290.543 20.08.2007 , 15:04
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

Ja niczego nie krytykuje bo samemu potrzebuje krytyki :D Najnowsze dzielo: Calkiem niezle jak dla mnie, choc ta kobieta moglaby byc lepsza :rolleyes: Bede wdzieczny za rady od znajacych sie na pho...
Raziel Fandom 2.447 1.290.543 19.08.2007 , 00:04
    Wątek: Heroes
Post: Heroes

Wiecie, to jest jak w kazdym filmie, musi byc dramatycznie ;) dlatego bochaterowie maja problemy z prostymi rozwiazaniami I sprostowanie- Sylar nie mial mocy Eden bo ta strzelila sobie w glowe zeby ...
Raziel Filmy 36 16.941 15.08.2007 , 11:39
    Wątek: Mary Jane
Post: Mary Jane

Peter to szczesciarz :lol:
Raziel Inne 31 27.152 13.08.2007 , 00:30
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

To wystarczy jak narysujesz kilka kresek tam gdzie powinny byc miesnie i dzieki wam za ocene, z Predatora jestem naprawde dumny ;)
Raziel Fandom 2.447 1.290.543 09.08.2007 , 21:11
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

fajny Norman :) I cos mojego: Czlowiek Konserwa :lol: wyszedl tak sobie, zwlaszcza kolor <_< Ok wiem ze to nie ma NIC wspólnego z komiksami ale prosze o was o opinie (i nie zabi...
Raziel Fandom 2.447 1.290.543 08.08.2007 , 19:12
    Wątek: Zyczenia
Post: Zyczenia

uuu nie wiem czego zyczyc bo juz wszystko bylo... wszystkiego najlepszego, czego tylko zapragniesz, zdrowia, pieniedzy, milosci i jak najmniej do poprawiania na forum ;)
Raziel Fandom 825 338.645 07.08.2007 , 21:24
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

Octopus naprawde zajefajny Ale ja nie o tym. To NIE JEST MÓJ ART ale jestem ciekaw co powiecie: Chodzaca meskosc :lol:
Raziel Fandom 2.447 1.290.543 07.08.2007 , 00:53
    Wątek: Ultimate Spider-Man
Post: Ultimate Spider-Man

zipo86,Aug 3 2007, 10:38 AM napisał(a):sory za OFFTOP ale niemoge przejsc misji z electro w USM jakies rady?1. Gonisz go. 2. Masakrujesz go. (jak widzisz ze atakuje Pajaka to natychymiast go zaatakuj ...
Raziel Gry komputerowe 668 365.815 03.08.2007 , 11:06
    Wątek: Iron Man
Post: Iron Man

No co, nie jestem jasnowidzem :lol: Ale fakt, tez nie moge sie doczekac tego filmu. Efekty specjalne sa super, mam nadzieje ze reszta tez bedzie
Raziel Filmy 144 71.569 02.08.2007 , 21:07
    Wątek: Iron Man
Post: Iron Man

Huntersky,Jul 30 2007, 09:42 PM napisał(a):Filmik wywalilo z YouTube Paromount, ale mozna go pobrac TUTAJJak wchodze na ten link to wyswietla mi tylko 2 albo 3 sekundy filmu. I nic wiecej. A u was dzi...
Raziel Filmy 144 71.569 02.08.2007 , 15:44
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

Oti,Jul 28 2007, 05:27 PM napisał(a):praca swietna, ale dlaczego symbior ma rozszarpywac swojego nosiciela ? :(On go nie rozszarpuje tylko zmienia w Venoma :D tworzy ta charakterystyczna szczeke. Bla...
Raziel Fandom 2.447 1.290.543 28.07.2007 , 19:28
    Wątek: Wasza wizja Spider-Mana 4.
Post: Wasza wizja Spider-Mana 4.

Wookie3e,Jul 25 2007, 11:24 PM napisał(a):I to jest moim zdaniem swietny pomysl. Zeby na poczatku pokazac jak Spider pokonuje Rhino i jakas narracja Petera pt "Dzien jak co dzien".Tak wlasnie bylo w g...
Raziel Spider-Man 4 (Anulowany) 388 223.989 26.07.2007 , 22:09
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

Rafcios,Jul 26 2007, 12:22 PM napisał(a):On jest chyba na Paintcie robiony nie??Owszem, popelnilem go siedzac kilka nocy na kompie (kilka, bo nie spieszylo mi sie zabardzo :rolleyes: ). Musze sie zap...
Raziel Fandom 2.447 1.290.543 26.07.2007 , 17:55