Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.27 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/search.php 22 require_once




Wyniki szukania
Post Autor Dział Odpowiedzi Wyświetleń Napisane [mal.]
    Wątek: Przedstaw sie fanie Spider-Mana
Post: Przedstaw sie fanie Spider-Mana

Imie: Lukasz Data urodzenia: 23.07.93 Zainteresowania: action figures(marvel), komiksy, muzyka, filmy Dlaczego lubie Spider-Mana: No cóz to dzieki niemu poznalem Universum Marvel. Zaczelo sie od bajek...
LuXuS Bez tematu 322 218.854 02.10.2008 , 14:13
    Wątek: Symbionty
Post: Symbionty

Wahalem sie pomiedzy Venomem, z Carnagem, ale w koncu zaglosowalem na Venoma.Lubie jego wyglad, styl no i gadanie w liczbie mnogi P S: A tak w ogole to ktorego Venoma wolicie : Mac Gargana czy Eddieg...
LuXuS Inne 102 74.819 02.10.2008 , 15:12
    Wątek: Kostiumy Spider-Mana
Post: Kostiumy Spider-Mana

Wiec: 1. Scarlet Spider 2. Symbiont Spider-Man 3. Klasyczny Spider-Man 4. Iron Spider no i to by bylo na tyle
LuXuS Inne 72 64.646 02.10.2008 , 15:19
    Wątek: Red Hulk
Post: Red Hulk

Co o nim sadziecie? Wedlug mnie to Red Hulk jest dosc ciekawy, chociazby ze wzgledu na to, ze nie wiadomo kim jest jako czlowiek.
LuXuS Marvel Universe 18 12.863 02.10.2008 , 16:08
    Wątek: Marvel: Ultimate Alliance
Post: Marvel: Ultimate Alliance

Ja juz czekam na MUA 2 Fusion :D
LuXuS Gry komputerowe 19 20.511 03.10.2008 , 20:13
    Wątek: Daredevil
Post: Daredevil

Daredevila poznalem w Spider-Man the the animated series, chociaz tak naprawde polubilem go dopiero po poznaniu jego calej biografii i po przeczytaniu kliku komiksów.Chociaz nosi maske diabla jest chr...
LuXuS Marvel Universe 66 38.869 04.10.2008 , 10:30
    Wątek: The First Avenger: Captain America
Post: The First Avenger: Captain America

Skoro II WS to Bucky musi byc koniecznie, chociaz ja sadze, ze polowa filmu bedzie toczyla sie w czasach II WS, a druga polowa bedzie opowiadal o tym jak to Stark z Nickiem Fury odnalazl Capa zamrozon...
LuXuS Filmy 24 12.588 04.10.2008 , 10:41
    Wątek: Red Hulk
Post: Red Hulk

krisstofer1992,Oct 4 2008, 01:40 PM napisał(a):Najbardziej zalezy mi na wiadomosciach: skad sie wzial, czy jest silniejszy od zwyklego Hulka, czy ma jakies dodatkowe moce, dlaczego jest czerwony. W l...
LuXuS Marvel Universe 18 12.863 05.10.2008 , 10:49
    Wątek: [Kupie] figurki Marvel Legends
Post: [Kupie] figurki Marvel Legends

Mike2099,Sep 22 2008, 05:03 PM napisał(a):Kupie Figurki z Serii Marvel Legends. Nowe, Uzywane, Uszkodzone. W Pudelkach, Bez. Na Sztuki, W Zestawach. Czekam na Odpowiedz !!Bylbys zainteresowa...
LuXuS Kupię 5 4.765 05.10.2008 , 20:28
    Wątek: [Kupie] figurki Marvel Legends
Post: [Kupie] figurki Marvel Legends

jeszcze go nie mam u siebie P S : ten wolverine to bylby bez czesci bloba
LuXuS Kupię 5 4.765 12.10.2008 , 10:49
    Wątek: Spider-Man: Web of Shadows
Post: Spider-Man: Web of Shadows

ponizej krotki filmik z Moon Knight http://pl.youtube.com/watch?v=tFw3-NZH5D0 z tego co widac po trailerach to gra bedzie za@#$!%*. no i fajny ten tryb zmiany kostiumu spaydiego z classica ...
LuXuS Gry komputerowe 512 381.992 12.10.2008 , 10:56
    Wątek: Marvel Legends 12 Wolverine
Post: Marvel Legends 12 Wolverine

Kupie figurke Marvel Legends 12 Wolverine w pudelku lub bez. Kto go ma i chcialby go sprzedac prosze pisac tutaj.
LuXuS Kupię 2 2.273 30.10.2008 , 20:22
    Wątek: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends
Post: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends

Roach,mialbys mozliwosc sciagniecia Ghost Ridera z ML 3. Bardzo mi na nim zalezy, ale mam kontakt tylko z Anglia, a karty kredytowej nie posiadam, takze ebay odpada.
LuXuS Kupię 26 11.377 02.11.2008 , 14:21
    Wątek: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends
Post: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends

Roach,Nov 2 2008, 10:40 PM napisał(a):Miałbym, ale to też zależy ile chcesz na niż wydał - jeśli to bez znaczenia to od ręki, jeśli liczysz się z kasę to nie w tym miesięcu. Generalnie chodzi o to, że...
LuXuS Kupię 26 11.377 03.11.2008 , 20:11
    Wątek: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends
Post: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends

A po ile moglbys tego Ghost Ridera sciagnac ? EDIT: Mam jeszcze jedno pytanie, a Sentrego (tego bez brody) z serii ML Giant Man moglbys sciagnac za tak ok 40 zl ? (nowego oczywiscie, no i Ghost Rider...
LuXuS Kupię 26 11.377 04.11.2008 , 21:33
    Wątek: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends
Post: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends

Sentry zolty, bez brody
LuXuS Kupię 26 11.377 05.11.2008 , 19:56
    Wątek: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends
Post: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends

To co, sciagnalbys tego Ghosta i Sentrego Roach ?
LuXuS Kupię 26 11.377 05.11.2008 , 21:47
    Wątek: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends
Post: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends

130 zl za obie, razem z przesylkami ze wszystkim ???
LuXuS Kupię 26 11.377 06.11.2008 , 17:00
    Wątek: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends
Post: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends

to moze narazie jakbys poszukal i sciagnal tylko tego Ghosta
LuXuS Kupię 26 11.377 06.11.2008 , 19:50
    Wątek: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends
Post: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends

Jesli chodzie o ta noge to raczej moglbym Ci ja odsprzedac. EDIT: Moglbys sie jeszcze zorientowac ile kosztowalby Crossbones z HML Ares ?
LuXuS Kupię 26 11.377 07.11.2008 , 17:16
    Wątek: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends
Post: WAZNE (dla mnie) Marvel Legends

to skoro Crossbones taki drogi to moze sie wstrzymam, a zamiast niego znlazlem Bullseye bez pudelka: http://cgi.ebay.pl/Marvel-Legends-Series-9...A1%7C240%3A1318 Moglbys go sciagnac?
LuXuS Kupię 26 11.377 12.11.2008 , 14:44
    Wątek: Fan Art
Post: Fan Art

Ten z tylu to nie Green Goblin, tylko Vulture, tak mi sie wydaje.
LuXuS Fandom 2.447 1.290.543 14.11.2008 , 16:29
    Wątek: FAQ
Post: FAQ

Tu masz podane bohaterow z roznych krajow ( Polska tez jest ). http://www.comicvine.comst-of-marvel-ch...untry/12-43137/
LuXuS Serwis 399 252.112 03.12.2008 , 21:33
    Wątek: FAQ
Post: FAQ

Te dane nie sa tak do konca precyzyjne, bo np. tak jak patrzylem na Rattlera (czy jak mu tam ) to byl to Niemiec. ;)
LuXuS Serwis 399 252.112 04.12.2008 , 22:07
    Wątek: FAQ
Post: FAQ

Moglby mi ktos wypisac obecny sklad New Avengers ?
LuXuS Serwis 399 252.112 09.12.2008 , 19:34
    Wątek: FAQ
Post: FAQ

dzieki :)
LuXuS Serwis 399 252.112 09.12.2008 , 20:14
    Wątek: Marvel Figures In Action
Post: Marvel Figures In Action

Do stworzenia tego tematu zainspirowal mnie dokladnie taki sam temat na marvelousnews.com. Wiec tak, bedziecie mogli tu ogladac moje krotkie historie z figurkami Marvel, komentowac je, jak i sami doda...
LuXuS Stuff 103 69.261 16.12.2008 , 20:56
    Wątek: Marvel Figures In Action
Post: Marvel Figures In Action

LuXuS Stuff 103 69.261 16.12.2008 , 21:04
    Wątek: Marvel Figures In Action
Post: Marvel Figures In Action

LuXuS Stuff 103 69.261 16.12.2008 , 21:11
    Wątek: Marvel Figures In Action
Post: Marvel Figures In Action

LuXuS Stuff 103 69.261 16.12.2008 , 21:22