Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.27 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/showthread.php 28 require_once




Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spider-Man: The Animated Series na VCD
#61
no ja rowniez juz mam plytke i stwierdzam ze to jedna z najlepszych dotychczasowo wydanych plyt
upewnij sie czy nikogo niema w domu
Odpowiedz
#62
Szukkalem tematu pani domu ale jakos nie znalazlem wiec zakladam ten zauwazylem ze spider-man TAS jest rowniez w popcornie sam z tego skorzystalem i niedawno kupilem go wraz z spider-man klatwa jadu którego mi brakowalo do kolekcji i jestem zadowolony
upewnij sie czy nikogo niema w domu
Odpowiedz
#63
Dla mnie byla nie fajna okladka ostatnich dwóch plyt czyli zagrozeni przyjaciele i partnerzy w akcji pochodzila ona z gry Ultimate Spider-Man.
Rafcios rządzi Kumalski ? xD
Odpowiedz
#64
Dzieki za info. Obecnie w swojej kolekcji mam 7 plyt VCD. Czy ktos móglby powiedziec, czy bylo ich wiecej, a jesli tak to niech wymieni tytuly, jakie wyszly.

Z góry dzieki. Pozdrawiam
Odpowiedz
#65
Ja niestety mam tylko plyte zatytulowana "Klatwa jadu" :( Specjalnie dla niej kupilem POPCORN. Ktos wie moze, czy jeszcze gdzies te plyty bedzie mozna nabyc, z jakims czasopismem (moze jeszcze beda w POPCORN'ie?), cokolwiek? Nie wiedzialem, ze bylo az tyle tych czesci, a szkoda...

Trzeba bylo czytac ten temat... <_<
Odpowiedz
#66
Ja widizalem za 3 zlote dock-ocka, w jakiejs gazecie z przepisami.
Imperial Stormtroopers don't die, they can only go to hell and regroup.

www.nerdwars.blog.com

Ca
Odpowiedz
#67
Wiecie tak sobie czytam wasze posty i dochodze do wniosku, ze dystrybutor tego serialu nie ma za grosz szacunku do fanów. Kaze im kupowac jakies gazety z przepisami bo tam akurat udalo mu sie sprzedac plyty z filmami. Nie pomyslal nawet, ze moglby spróbowac sprzedac je magazynowi Spider-Man który co prawda jest... dla dzieci, ale lepsze to niz Viva czy inne szmatlace. Szkoda, ze nie dodaja tego jeszcze do "Szalonej 13" lub "Bravo Girl"... -_-

Odpowiedz
#68
Ach Lukaszu-to jest tak-dystrybutor ma nas gdzies!!! Dla niego to ,,bajka'' (zawsze mówie kreskówka), dla malych bachorów, i ma ponad 10 lat wiec jest tania jak barszcz. A te male bachory maja swoje matki, które czytaja stosy takich gazet. Wiec mamusia kupuje synkowi ,,baje'', i niech maly siedzi cicho przez te 60 minut, a ona moze sobie w spokoju popichcic, pogadac z sasiadkami czy poczytac rubryke ,, Z zycia wziete ''. Ta gazeta w której jest/byl TAS to pani domu. Nazwa mówi sama za siebie.

Gdyby dystrybutor myslal o nas fanach powaznie, wydalby to na dvd, z wyborem dubbingu labo napisów, i dorzucil jakies dodatki. Tak maja w Niemczech. Wiem bo widizalem, nawet w Czechach. Ciezkie jest zycie fana.
Imperial Stormtroopers don't die, they can only go to hell and regroup.

www.nerdwars.blog.com

Ca
Odpowiedz
#69
Rzucaja jakies marne ochlapy kaza sie cieszyc. A wystarczylaby jakakolwiek konkurencja i juz jakosc produktów by sie podniosla, ale po co.

Odpowiedz
#70
Teraz plyty wychodza w Pani domu jeszcze raz.
Odpowiedz
#71
Czy ktos moze mi pomóc mi uporzadkowac ten temat? Ile i jakich filmów wyszlo w "Pani domu"? Ile i jakich w "Popcornie"? Czy w chwili obecnej jeszcze sie ukazuja i gdzień
Rozumiem ze w "Pani domu"ukazaly sie Spider-Man:
Klatwa Jadu
Spider-Man kontra Doc Ock
Ostateczny Pojedynek
Daredevil kontra Spider-Man
Powrót Zielonego Goblina
Zagrozeni Przyjaciele
Partnerzy w akcji
Czy cos pominelem?
Odpowiedz
#72
Niczego nie ominales. Plyty z PD i te z popcornu to te same plyty.
Odpowiedz
#73
Kurde , zeby oni to znow wydali , bo nie kupilem ani jednego ;/ <_<
Odpowiedz
#74
Corey,Jun 5 2007, 11:07 AM napisał(a):Kurde , zeby oni to znow wydali , bo nie kupilem ani jednego ;/  <_<
Kurcze ja tez jakos zawsze przegapilem jak te odcinki wychodzily :( musialem wiec zapolowac na nie inaczej - allegro. Wczoraj kupilem "Zagrozeni przyjaciele" i " Partnerzy w akcji" i teraz nie moge sie doczekac.
Odpowiedz
#75
Witam. Jestem nowy i uwielbiam spidermana. Chcialbym abyscie nagrali na rapida czy megaupload przeslali mi odcinki tego spidermana.


Spiderman - cool
Odpowiedz
#76
Jej jak ja nie lubie jak pojawia sie jakis user z 1 postem i od razu o takie zeczy prosi <_< nie zebym mial cos do ludzi , ale to denerwujace jest
Odpowiedz
#77
Co racja to racja, wogóle sie takiego uzytkownika nie zna...
Imperial Stormtroopers don't die, they can only go to hell and regroup.

www.nerdwars.blog.com

Ca
Odpowiedz
#78
Corey,Jun 6 2007, 06:02 PM napisał(a):Jej jak ja nie lubie jak pojawia sie jakis user z 1 postem i od razu o takie zeczy prosi <_< nie zebym mial cos do ludzi , ale to denerwujace jest
To sa tak zwane n00bki... ;]

mati napisał(a):Teraz plyty wychodza w Pani domu jeszcze raz.
Na prawde? Kiedy bedzie pierwszy nr z tymi plytkami?
Odpowiedz
#79
Ostatnio widzialem w kiosku '' Klatwe jadu '' wlasniew pani domu , ale bylem zaraz po szkole i nie mialem kasy <_< a potem nie bylo :(
Odpowiedz
#80
sylwek,Jun 5 2007, 09:18 PM napisał(a):Witam. Jestem nowy i uwielbiam spidermana. Chcialbym abyscie nagrali na rapida czy megaupload przeslali mi odcinki tego spidermana.


Spiderman - cool
Ja tez chce! A oprócz filmów, chce tez komiksy. Tylko pamietajcie te po angielsku maja byc z tlumaczeniem! ;)
Mam wazny powód lubie Spider-mana !!!
A powaznie to nie wszyscy nowi na forum sa tak ....( tu wstaw wlasciwe slowo: glupi, bezczelni, naiwni?)
Choc widac jak malo i w jakich bólach wychodza animacje ze Spiderem, az kusi by spróbowac jakiejs akcji fanów typu wlasne tlumaczenie i dystrybucja (kopiowanie odcinków), no ale wiadomo ze to nie legalne :(
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości