Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.31 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/showthread.php 28 require_once




Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MicroMania
#21
Fajny, aczkolwiek zbyt pogodny ma usmiech. Powinien miec usmiech zlosliwca lub szalenca. A Red Skull dasz rade zrobic? A jesli nie to znasz linka do jego miniaturki?
Odpowiedz
#22
To wina Brwi ok prosze Red Skull (mój):
Odpowiedz
#23
Zawiodlem sie na was chlopaki. Myslalem ze MicroMania to kult wielbienia cudownego samochodu Nissan Micra :) A tu jakies ludziki :(
http://s1.bitefight.pl/c.php?uid=82573
Nie b?de ukrywa? jak niektórzy - taka gierka. Klikaj?c na link pomagasz mi Smile Z góry dzi?ki
Odpowiedz
#24
to mój pierwszy czlek wiec sie nie smiac- mr. fantastic:
Odpowiedz
#25
oo Widze konkurencja swietny ale dam Ci rade rób na bialym tle i zapisuj w gif bo w jpg brzydko wyglada (jakosc oczywiscie)

PS. Dostawa :P Punisher:

Ghost Rider:
Odpowiedz
#26
Jep. Ghost Rider wyglada cool :). Bardzo dobra robota, coraz bardziej ci idzie. Ghost jest taki zarazem powazny jak i smieszny ;)
Odpowiedz
#27
Ghost Rider bardzo dobrze zrobiony, tylko mam pytanie czy da sie zrobic mu kosciotrupowe dlonie? Bo orginlanie to on ma rece i glowe na szkielet style.
"You're good... but me, I'm magic"
Odpowiedz
#28
mozesz mi dac linka do zwyklego, golego :P faceta... bo nigdzie nie moge takiego znaleźc.
Odpowiedz
#29
yyyy ? to jak zrobiles pana fantastycznego ? lap nagusa
Odpowiedz
#30
River,Jul 4 2006, 11:51 napisał(a):yyyy ? to jak zrobiles pana fantastycznego ?
zrobilem screena tego faceta co jest w tle na tej stronie co pokazywales.

EDIT:

Mój Angel, a wlasciwie Archangel:
Odpowiedz
#31
Wiec jesli dobrze rozumiem, takie ludziki robi sie biorac "golasa" i go przerabiajac, taką :)
Odpowiedz
#32
Cytat:Wiec jesli dobrze rozumiem, takie ludziki robi sie biorac "golasa" i go przerabiajac, taką
Raczej ubierajac. Pozatym mozesz zmienic kolory dodac mu jakis gadzet, skrzydelka, rózki itd.
Odpowiedz
#33
Ale gdzie tych nagusów znalesc? Gdyby River nie podrzucil, to bym nie mial :)
Odpowiedz
#34
http://www.geocities.com/wickets_creations...s/Standard.html Tu masz pelno nagusów :P

Filippek, Widze ze robisz ludziki lepsze od mojich :unsure:
Odpowiedz
#35
nie przesadzaj.... Poprostu Archangel mi wyszedl :P.

Green goblin mój:
Odpowiedz
#36
Z Overweight Male to mozna fajnego Kingpina zrobic, chociaz ja tam sie na tym nie znam.
"You're good... but me, I'm magic"
Odpowiedz
#37


mój brzydki Johny Blaze
Odpowiedz
#38
meine pyro :P:


chociaz nie wyszedl :/
Odpowiedz
#39
widze ze masz lepsze rysunki niz ja :P no cóz .

PS. paul, Troche za bardzo pulchny

PS2. Oto Storm
Odpowiedz
#40
Zadne z tych waszych stron (oprócz tej z gotowcami) mi nie dzialaja? Czyzbym byl jedynym takim przypadkiem?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości