Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/showthread.php 28 require_once




Ankieta: Wrogiem Spider-Mana w Spider-Manie 4 powinien by?:
Ankieta jest zamknięta.
Carnage
0%
0 0%
Chameleon
0%
0 0%
Hobgoblin
0%
0 0%
Hydro-Man
0%
0 0%
Kraven
0%
0 0%
Lizard
0%
0 0%
Morbius
0%
0 0%
Morlun
0%
0 0%
Mysterio
0%
0 0%
Rhino
0%
0 0%
Scorpion
0%
0 0%
Shocker
0%
0 0%
Razem 0 głosów 0%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wróg w filmie Spider-Man 4
#61
Wolalbym zeby Carnage powstal klasycznie w 4 czesci no i jesli ma juz sie pojawic to w duecie z Venomem oczywiscie
#62
Tya tak by bylo najlepiej :rolleyes: Samego Carnage jakos nie widze w filmie...:D
"IF YOU ARE MY FATHER, CARNAGE...WHO'S MY MOTHER"-Toxin
#63
A ja bym chcial aby pojawil sie Carnage i epizodycznie jakies plotki np Shocker albo Rhino
#64
Wedlug mnie Venom móglby sie odrodzic i powstalby z nbiego Carnage. I jeszcze Lizard. Miodzio
MyMiniCity:
Orthang
#65
Ja najbardziej chcialbym zobaczyc duet Carnage/Venom (ale sadzac po trzeciej czesc i smierci Brocka nie sadze zeby do tego doszlo),Kravena (ale nie jest to odpowiedni Villan jak na produkcje filmowa gdyz nie pokaza w ich starciach zadnych wypasionych efektów specjalnych), Scorpiona (ale filmowy JJJ sprawia takie sympatyczne wrazenie,ze widzowi az sie wierzyc nie bedzie chcialo,ze moze sie posunac do stworzenia super wroga) Wiec i tak suma sumarum najprawdopodobniej zobaczymy Lizarda (którego szczerze powiedziawszy tak srednio lubie)

Mam tylko cicha nadzieje zobaczyc na ekranie Black Cat,uwielbiam ja zarówno w komiksie jak i w TAS Spider-man,ciekawilaby mnie bardzo w filmie
Liczy sie tylko jak sobie radzisz,kiedy karta zupełnie Ci nie idzie 
#66
A ja jestem za Lizardem. Poprostu mi pasuje i juz. A Carange...moze w 5?Ale w zyciu Morlun!
#67
Czy wy wszyscy, ktorzy wypowiadacie sie przeciwko morlunowi czytaliscie the other???...Jak tak to powiedzcie, czy warto to przeczytac czy nie?
"IF YOU ARE MY FATHER, CARNAGE...WHO'S MY MOTHER"-Toxin
#68
Wróg w 4...glówny oczywiscie lizrd, a poboczny...moze electro? Sadzac po filmach nie mial by swego stroju(zreszta glupio by wygladal) Pewnie bedzie to ziomal z dziwnym fryzem :lol:
#69
Raczej watpie, aby w "4" pojawil sie Carnage. Przeciez to prawie to samo co Venom. Tez symbiot, moze troche inny i na innym nosicielu, ale sprowadza sie do jednego. Bardzo mozliwe, ze bedzie to Lizard, gdyz dr Connors juz w drugim filmie sie pojawil, wiec kto wie.
#70
Darth Destruktor,May 9 2007, 09:47 AM napisał(a):Wróg w 4...glówny oczywiscie lizrd, a poboczny...moze electro? Sadzac po filmach nie mial by swego stroju(zreszta glupio by wygladal) Pewnie bedzie to ziomal z dziwnym fryzem :lol:
I wlasnie dlatego wolalbym, zeby pomijali villainów, którzy mogliby glupio wygladac w swoich kostiumach, niz zeby na sile im robili kostiumy niepodobne do tych, które znamy z komiksów.

#71
Ja jednak wolalbym zebt wrogowie takie kostiumy jakie mieli w komiksie , nie chce zobaczyc jakiegos wymyslonego poprostu ktory pewnie i tak by mi nie przypadl go gustu
#72
Sa takie postacie o których marze by byly w czwórce:

- Lizard
- Skorpion
- Carnage (najlepeij w duecie z Venomem)

Jest tez pore grono które moglo by byc i byloby fajnie ale to juz nie to samo co Ci trzej wyzej ;P

Nie chcialbym Hobgoblina bo to byloby przegiecie (w kazdej czesci goblin?).

Kingpin móglby byc jako postac dodatkowa.
#73
Symbiot którego mial Connors (którego dostal od Petera) móglby sie naswietlic jakims gamma i zmienic w Carnage i wejsc na Casyd'ego. :)
Czyli:
- Carnage,
- Scorpion,
- Cpt. Ameryka. + dla filmu wdg. mnie. :)
- Jakis przyboczny, jedna walka np. jakis pokroju debili: Rhino.
#74
A co myslicie o tym ze venom moze wrócic i to z Topherem? Scena w której venom z Brockiem wyparowuje jest dziwna jak sie jej przyjzec. Jest wielki blysk i sporo dymu. Moze on uciekl do góry albo gdzies na bok. Bombka jest ze snowboardu od Harrego, wczesniej od jej wybuchu Harry mial poraniona twarz - nie wyparowal. Poza tym jesli wyparowal venom i brock czemu rury sie tylko powyginaly a Peter zaslonil twarz reka i nawet go nie drasnelo. Podloga tez w dobrym stanie byla. Dziwne te bombki. Wiem ze w pierwszej czesci goblin tez mial takie podobnie dzialajace, no ale moze Raimi zostawil sobie furtke i zrobi niespodzianke w jakiejs czesci. Byloby slodko. Juz raz zmienil, jakby fabule, pierwsza czesc wyglada teraz troche inaczej jak wiemy ze wujka Bena zabil Marko a nie koles z tlenionymi wlosami. Gdyby venom wrócil jako glówny wróg calego filmu nakrecilby wielki hajs a przeciez o to im chodzi.
ps mam nadzieje ze juz o tym nie dyskutowaliscie, nie czytalem wszystkiego
#75
Juz o tym byla umowa, po wybuchu widac szkielet Brocka, wiec raczej Venoma nie bedzie, ale mam nadzieje, ze pojawi sie Carnage.

tutaj masz dowód : http://www.youtube.com/watch?v=QkCIVoprDtw


http://www.youtube.com/watch?v=PcOXcySaysM&NR=1:
drugi link gdze zaznaczono w koncówce klipu szkielet Brocka, na statycznym zdjeciu.
#76
No cóz na SMO dostaliscie kolejnego hotowego newsa. Zaznaczcie tekst myszka, aby go przeczytac.

Mozna nie dowierzac, ale przypomina, ze serwis jako pierwszy podal, ze Venom wystapi w filmie. Wtedy tez nikt nie wierzyl. Ponadto jako pierwszy podal pelna liste 3 przeciwników w Spider-Manie 3. Wszystkie inne serwisy wytypowaly je blednie. Istnieje wiec podejrzenie, ze FDM ma naprawde jakiegos znakomitego szpiega w Columbia Pictures, który dostarcza im sensacyjne i wiarygodne info. Ale jak to mówia, pozyjemy, zobaczymy
#77
Masz racje. Nie widzialem tego wczesniej. Mam nadzieje, jak tak, ze canrage bedzie kolejnym wrogiem, tak jak mówi najnowszy nius na glównej stronie.
#78
Ledwo obejrzalem trójke a tu taki news.... :D


Tak na prawde to byloby spelnienie moich marzen!!!!!

Najpierw Venom w trójce, a w czwórce nie dosyc ze Carnege to jeszce Connors jako Lizard!!!

Sami moi faworyci!!!



I nic wiecej do szczescia mi nie potrzeba jezeli chodzi o kontynuacje filmu.

Mam nadzieje ze ten informator mówi prawde :)
#79
Ja absolutnie nie widze Lizarda w duecie z Carnagem... To byloby dziwne i moim zdaniem niezbyt udane... Ci dwaj sa przeciwnikami zupelnie innego typu...
Nie wiem<o ile ten news to prawda>jak oni chca to zrobic...
"IF YOU ARE MY FATHER, CARNAGE...WHO'S MY MOTHER"-Toxin
#80
Dobrze prawisz Symbioth, chociaz jak dla mnie to temat Venoma nie do konca jest zamkniety... nie chce mi sie wierzyc, ze najlepszego przeciwnika Parkera zmniejszyli do mozna powiedziec epizodu... w dodatku nie mial tego znakomitego jezyka, nad czym ubolewam niezmiernie...
No i ta najwazniejsza kwestia- któz nie chcialby zobaczyc walki Venom vs Carnage?- moi dwaj ulubiency:D
Are you lost, In your lies?
Do you tell yourself, I don't realize?
Your crusade's a disguise.
You replaced freedom with fear,
You trade money for lives.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości