Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.32 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/showthread.php 28 require_once




Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spider-Man 2
#41
Film mi sie podoba tylko ze wzgledu na rozterki Petera, fajnie pokazana utrate mocy i walke na wagonach metra. Tyle
Odpowiedz
#42
Dla mnie oba Spider-many wyrezyserowane przez Sama Raimiegoto crapy dla nielatów. Szczególnie denerwowaly mnie te pseudo rozterki Parkera, a z postaci do szalu doprowadzala mnie ciocia May mam nadzieje ze w 3-ciej czesci ja usmierca.
Scenariusz takze stoi na niskim poziomie , juz lepszy scenariusz miala saga klonow. Jezeli chcesz obejrzec dobry film o pajaczku , lepiej obejrzyj The Green Goblin Last Stand film ubozszy technicznie, ale bogatszy duchowo.
Odpowiedz
#43
No co ty chyba cie glowa boli po sylwestrze , usmiercic ciocie May <_< . Ja nie przepadam za The Green Goblin Last Stand , kilka zeczy jest ok ale to za malo jak dla mnie. kKto chce niech zobaczy to http://www.youtube.com/watch?v=Byyz9ZchKBQ
Odpowiedz
#44
saito:

Dlaczego crapy dla nielatów (chyba malolatów...)? Ile masz lat ze tak mówisz? Ja tam juz próg doroslosci mam za soba a mi sie na przyklad podobaly. Na takiej podstawie to generalnie mozna stwierdzic ze Spider-Man to opowiastki dla "nielatów". Wielu moich znajomych dziwi sie ze czytam te komiksy "dla dzieci"... A mi sie po prostu podoba i nie dbam o to co ktos mówi. The Animated Series ogladales? To jest dopiero dla dzieciaków... A ja ogladalem i mi sie na przyklad podobalo, calkiem niedawno. Dobra, niewazne...
Co ci sie nie podoba w cioci May?
A w scenariuszu? Uscislij bo rzucasz tylko oskarzenia a nie podajesz zadnych konkretów.
Odpowiedz
#45
Z tymi nielatami to troszeczke przesadzilem powinienen uzyc slowa dla malolatów.
Ciocia May denerwowala mnie swoimi tekstami ,szczególnie tym o superbohaterach, orazto ze zepsula pierwsza walke Octopussem tym ciosem z parasoli kiczowato to wygladalo. A w scenariuszu niepodobaly mi sie dialogi oraz to ze z Petera zrobiono czlowieka o rozumie ameby :P tak nie wyglada nasz ukochany komiksowy Friendly Neighborchood Spider-Man. to by bylo na tyle B)
Odpowiedz
#46
Lepszy od jedynki. Naprawde dobrze zrobiony. Mówie calkiem srio. Osobiscie bylem zdaniem ze nie potrzebnie usmiercali Octopusa. Móglby powrócic w innej czesci. Mozecie sie ze mna nie zgadzac, ale to moje zdanie.
Odpowiedz
#47
Druga czesc nawet lepsza niz moim zdaniem bardzo dobra jedynka. To co najbardziej mnie ucieszylo to fakt iz Raimi nie odszedl od pomyslu pokazywania w równiej mierze rozterek Petera jak i akcji Spidera. Inna rzecz to niesamowite efekty specjalne. Szczególnie podobala mi sie (tak jak i wam z tego co czytalem) scena walki na metrze. Cudo. Mam nadzieje, ze SM3 trzyma poziom poprzedniczek bo do kina wybieram sie w czwartek i nie chcialbym sie zawiesc. :D

Odpowiedz
#48
Dwójeczka mojim zdaniem troche gorsza od 1.Molina bardzo dobrze zagral octopusa szkoda tylko ze go usmiercili 9/10

Odpowiedz
#49
Ja wiem, wiem, ze juz po premierze trójeczki... ale ja jak zwykle opózniona z filmami (swoja droga dobrze, ze "Superman Returns" chociaz obejrzalam w dniu premiery :rolleyes: )...
Jestem swiezutko po obejrzeniu drugiej czesci przygód Czlowieka Pajaka i co napisze.... WOW!
Czy mi sie podobal? Malo powiedziane! Byl swietny! Ogladalam go z prawdziwa przyjemnoscia i ani chwili sie nie nudzilam.
Dlaczego wlasnie dzis? Wrócilam z pracy strasznie zmeczona. Pisalam prace o polsko-skandynawskich stosunkach kulturowych, ale nie majac sily, chcialam sie odprezyc. Kurcze... tak rzadko ogladam filmy. To moze wlasnie dzis?! Tylko jaki film? Wiem! Przeciez mam obie pierwsze czesci Spider-Mana. Jedynke ogladalam, wiec moze obejrzec dzis dwójeczke? Taaak :D
Duzo akcji, ale przede wszystkim duzo humoru i uczucia. Moja wspólokatorka plakala ze smiechu, gdy widziala mnie raz chichoczaca jak dziecko, a za chwile z krzywym grymasem a'la "Biedny Peter" (gdy caly swait mu sie posypal). Bylo oczywiscie klika mankamentów, ale za caloksztalt daje 9/10 i wiem na pewno, ze ide do kina na "Spider-Man 3"!!! Absolutnie i nieodwolalnie! Brawo Spidey!!! :)

P.s. - Swoja droga kostium znaaaacznie lepszy od Supermana ;)
XXXX XXXX
Odpowiedz
#50
Sam sie sobie dziwie, ale nie napisalem swojej opinii w tym temacie ;)

SM2 mi sie oczywiscie podobal, ale jakos nie ciagnelo mnie tak jak w przypadku jedynki i obecnie trójki na wielokrotne ogladanie.

Cytat:Molina bardzo dobrze zagral octopusa szkoda tylko ze go usmiercili
Jest takie powiedzenie (poznalem je lata temu w gimnazjum nabiologi): Nic w przyrodzie nie ginie. To samo mozna odniesc do swiata komiksów, a przyklady wszyscy znamy... wiec, kto wie... w koncu ma byc 6 czesci filmu.
Odpowiedz
#51
Wlasciwie, nie rozumiem, dlaczego sie jeszcze nie wypowiedzialem tutaj na temat dwójki ;] Na te chwile niewiele moge powiedziec, bo dawno tej czesci nie ogladalem. Ale z tego co pamietam, film dobry, znacznie lepszy od jedynki.

Przede wszystkim pamietam swietnego Dock Ock'a. Zreszta do zadnej postaci nie mam zastrzezen ;)

Humoru za duzo nie bylo, ale to nie jest az tak wazne, bo w koncu to nie komedia.

Efekty specjalne jak zawsze super.

Co tu duzo pisac... Caly film jest dobry :)

Moja ocena: 9/10
Odpowiedz
#52
Zabawnych docinków Spidera bylo na pewno wiecej niz w jedynce i to sie chwali bo to jedna z cech charakterystycznych Pajaka.

Dokladnie Spider-Nik. Jest takie powiedzenie wsród superbohaterów, ze dopóki nie znajdziesz ciala gosc zyje. :lol:

Odpowiedz
#53
Mnie tam sie bardziej podobala 1. Mam chyba najwiekszy sentyment do green goblina (mój pierwszy komiks byl wlasnie z tym wrogiem), w 2 bylo zamalo scen walk z Octopusem, choc z tego co slyszalem Spider-man 2.1 ma to zmienic wiec sie zobaczy (jeszcze nie goladalem wer 2.1)
O ile dobrze mi sie przypomina to aktor grajacy biletera w teatrze ze SM2 gral tez w SM3 w scenie nieudanych zareczyn w restauracji, ale 2 ogadalem dosc dawno i niemam zbytnio glowy do zapamietywania twarzy

Wysy?am zaproszenia na Lockerz.com gdzie mo?esz zgarn?? cenne nagrody (PS3, WII, PSP, IPOD'y i inne) !
W celu jego uzyskania wy?lij mi wiadomo?? na mój email korga.m@interia.pl
Odpowiedz
#54
To Bruce Campbell :) Przyjaciel Sama Raimiego, mistrz komedii i przewodnik w grach Spider-Man 2 (konsolowa wersja) i Spider-Man 3 (wszystkie chyba :P)
Odpowiedz
#55
W jednynce tez gral. Wcielil sie w role faceta od zapowiadania walk (przynajmniej z tego co pamietam).

Campbell chyba byl narratorem treningu równiez w SM The Movie ale nie jestem pewien.

Odpowiedz
#56
Wookie3e,May 22 2007, 08:21 PM napisał(a):Campbell chyba byl narratorem treningu równiez w SM The Movie ale nie jestem pewien.
W kazdej grze "filmowej" o Spidey'u byl kolesiem od tutoriali :]
Odpowiedz
#57
Hehe. No to juz wszystko jasne. Ma facet fuche. :D

Odpowiedz
#58
Tak to jest jak sie ma znajomosci, my morzemy tylko gdybac co bedzie robil w SM4 :D

Wysy?am zaproszenia na Lockerz.com gdzie mo?esz zgarn?? cenne nagrody (PS3, WII, PSP, IPOD'y i inne) !
W celu jego uzyskania wy?lij mi wiadomo?? na mój email korga.m@interia.pl
Odpowiedz
#59
A jak wspominacie scene w pociagu? Jak dla mnie kapitalna. W kinie niesamowicie sie to ogladalo. Szybkie tempo, brutalna walka, zagananiany Spider-Man i w koncu zatrzymanie pociagu.
Odpowiedz
#60
Dawidos,May 23 2007, 04:58 PM napisał(a):A jak wspominacie scene w pociagu? Jak dla mnie kapitalna. W kinie niesamowicie sie to ogladalo. Szybkie tempo, brutalna walka, zagananiany Spider-Man i w koncu zatrzymanie pociagu.
Dla mnie super scena, chyba najlepsza w calej trylogii SM.

Tak sobie doszedlem do wniosku, ze to wlasnie SM2 jest chyba najlepsza czescia Spider-Mana. Pamietam, ze czekalem na nia strasznie i w ogole sie nie zawiodlem na tym filmie, wrecz przeciwnie nawet - okazal sie jeszcze lepszy niz sobie wyobrazalem.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości