Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Use of undefined constant mentionMeBuildPopup - assumed 'mentionMeBuildPopup' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 336 - File: inc/plugins/MentionMe/forum.php PHP 7.3.32 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 336 errorHandler->error
/inc/plugins/MentionMe/forum.php 16 mentionMeInitialize
/inc/plugins/mention.php 31 require_once
/inc/class_plugins.php 38 require_once
/inc/init.php 233 pluginSystem->load
/global.php 18 require_once
/showthread.php 28 require_once




Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Crazy Pumpkin's Nest
#1
Pozwoliłem sobie zało?y? taki temat, ponieważ już pojawił się na tym forum link do mojego bloga. Jeśli uznacie, że to spam, to wywalcie go i bardzo przepraszam.

To co, do dzieńa.

============================

Oto Crazy Pumpkin's Nest, blog kulturalny prowadzony przeze mnie i trzech moich znajomych.
http://crazypumpkinsnest.wordpress.com/

Czym się zajmujemy chyba sensu pisać nie ma, bo każdy się domyśli, że oprócz gier pojawiaj? się tam teksty o anime, książkach, felietony, relacje, testy. Nazwa zobowięzuje.
Wielki spis tre?ci znajdziecie tutaj
http://crazypumpkinsnest.wordpress.com/dyniospis/

A oprócz tego kilka teaserków z linkami do tekstów, po jednym z każdej kategorii. Przy okazji chciałbym zauważył, że komentarze do tekstów można pisać bez rejestracji :)

----------------------------------------------------


Nowa Księga Rodzaju u Nieba bram
Od pewnego czasu nosz? się z zamiarem napisania czegoś o Evie i jak już przychodzi co do czego nie wiem w jaki sposób zaczął. Od tego o czym jest, czy może od tego, że NGE jest uważane, zarówno przez fanów anime jak i krytyków, za jedno z najdoskonalszych dzieci tej formy sztuki? Ech, nie ważne jak zacznę, wystarczy napisał, że każdy, kto chce się w towarzystwie wykazał jakąś wiedzą nt. anime powinien Evangeliona zna?.

Patrząc na Ev? można powiedzieć, że jest to kolejny serial o walkach mechów z potworami. Nic bardziej mylnego. Neon Genesis Evangelion, to opowie?? o problemach. Problemach zarówno wszystkich, jak i pojedynczych ludzi. W?a?ciwie nie ma tu kogoś, kto nie miałby większych lub mniejszych rozterek życiowych i prawdziwych granatów-rozpierdalaczy, którym wystarczy wyciągnął zawleczk?, by doprowadziś do wybuchu. Szczególnie dotyczy to trójki głównych bohaterów - nastoletnich dzieciaków, które zostały wybrane, by uchroni? świat przed złymi stworami zwanymi Anio?ami.

Ca?a historia opiera się na pl?taniu ze sob? wierze? judeo-chrze?cija?skich i, szczególnie w późniejszych odcinkach, g??bokich psychoanalizach często w życiu zagubionych postaci (ale spokojnie, sporej dawki humoru nie brakuje). Ludzie, którzy nie lubię mieszania wiary do rzeczy przyziemnych nie mają się czego obawia?, Hideaki Anno (reżyser) nie jest kolejnym antychrystem, nie stara się podwa?a? idei Ko?cio?a oraz podstaw samej wiary. Raczej woli czerpa? z niej niektóre motywy oraz nazwy. Instytut Marduka, anio?y oraz ich imiona, Adam, Ewa, zwoje znad Morza Martwego - to tylko kilka z nich. więcej >>
----------------------


Batman: Gotham Knight
Kontynuujemy naszą przygodę z Batmanem. Tym razem trochę japońskiej animacji - na talerzu Batman: Gotham Knight, czyli oficjalne zapełnienie luki pomiędzy Pocz?tkiem, a Mrocznym Rycerzem.

Pamiętacie jeszcze Animatrix? Kilka rysunkowych opowie?ci wyprododukowanych przez japońskich animatorów kontynuujących wątki z pierwszego Matrixa. Rycerz Gotham trzyma się dokładnie tej samej konwencji. Na płycie dostajemy sze?? krótkometra?owych anime, które ,mimo opowiadania jednej historii, przedstawione są w sze?ciu różnych stylach przez, a jak?e, sze?ciu reżyserów. Ludzi nie lubięcych japońskiej animacji wypada na samym początku ostrzec, że styl graficzny większości z odcinków jest, co by tu dużo nie mówił, dośc specyficzny, czasami nawet celowo brzydki. Na szczęście jednak nie zastosowano tu patentu znanego z Animatrix, gdzie kreska momentami była po prostu nie do zniesienia i rani?a oczy. więcej >>
----------------------


Studio czterolistnego szczęścia
Clover, ach Clover. I w?a?ciwie na tym mógłbym wpis skończy?, ale rozwin?? myśl by wypada?o. Przygotujcie się zatem na kilka akapitów przepełnionych zachwytami.

Studio Clover powstało w po?owie 2004 roku jako niezależne projektowo studio deweloperskie podlegające Capcomowi (wiem, głupio to brzmi, ale tak było). W jego skład wchodzili między innymi tacy bonzowie japońskiej firmy, jak Shinji Mikami, Hideki Kamiya, czy Atsushi Inaba, a więc ojcowie między innymi Resident Evil, Dino Crisis i Devil May Cry. Z nimi nie mogło się nie uda?. I faktycznie tak było, choć tylko po części.

Nie przez przypadek w tytule użyłem liczby 4, jest ona z dwóch powodów symboliczna dla Clover. Pierwszy jest nader oczywisty, logiem studia jest czterolistna koniczyna. Drugi, CS stworzyli tylko cztery duże gry. I właśnie na nich teraz się skupił. więcej >>
----------------------


RETROspekcja: Metalowy Solidny Robot 3: Po?eracz W??y
Przyznajcie - czy gdyby?cie zobaczyli gr? o takim tytule w polskiej wersji zwróciliby?cie na niż uwagę? Ja sam zapewne parskn??bym śmiechem, wypowiedział się dobitnie na temat polskich tłumacze? i ludzi za to odpowiedzialnych, po czym poszedłbym dalej, zapominając o grze. Może czasami opowiedziałbym znajomym o tym, jaki to ?mieszny tytuł widziałem wczoraj w sklepie, po?mialiby?my się wspólnie i na tym bym się skończy?o. W takich chwilach dziękuję dystrybutorom, że Metal Gear Solid 3: Snake Eater nie ukazał się w polskiej wersji j?zykowej, bo straciłbym jedn? z najlepszych gier na PS2, jakie kiedykolwiek zagości?y w paszczy mej konsoli. A to byłby błęd niewybaczalny, bo MGS3 to lekturka obowięzkowa nie tylko dla fanów serii, ale i dla wszystkich graczy. Hideo Kojima zaprasza do rosyjskiej d?ungli…

Rosja, dziewicze klify Tselinoyarsku, rok 1964. Na niebie można dostrzec sylwetk? przelatującego samolotu. Postał w nim leniwie pali cygaro, jakby od niechcenia. Na rozkaz rzuca je z niedba?o?ci? i wkłada mask? tlenową na twarz. Rozpoczynaj? się przygotowania do pierwszego w historii skoku HALO - czyli po polsku “duża wysoko??, niskie otwarcie”. Rozpoczyna się odliczanie, postać w masce st?pa powoli w stronę ty?u samolotu. Otwiera się jego ty?, a fala wiatru uderza w ?o?nierza, który stawia powolne kroki w stronę wyj?cia, stawiając opór masom powietrza. 3, 2, 1… “Rozwi? skrzyd?a i le?. Niech Bóg będzie z Tob?.” - to ostatni komunikat od dowództwa, jaki s?yszy nasz wojak na pokładzie. Po tym następuje skok… więcej >>
----------------------


Kilka godzin z PlayStation Home
Hej, kotku, chcesz się zabawił w dom? Ja będą m??em, a Ty ?on?. Spadaj do garów i przynie? mi piwo!
Dzięki rozwojowi techniki i braku wyobraćni u twórców gier już wkrótce i to będzie możliwe przez internet. Jeste?cie gotowi na po?więcenie swojego życia dla całkowitej e-gzystencji? Dobrze, że nie, bo Home aż takich bajerów nie oferuje.

Już sam nie pamiętam kiedy Ojciec Ken zapowiedział Dom. Było o tym gło?no, później ciszej, znów gło?no, Sony schowało us?ug? pod poduszk?, aż tu nagle ni z gruchy ni z pietruchy ludzie zaczynaj? dostawa? zaproszenia do zamkni?tej bety. Istny sza? macicy. Zaproszonko otrzymałem i ja (pokr?tn? drog? handlu ludzkim towarem, ale zawsze), tote? wypada?oby się pochwali? tym co w Home piszczy. A mimo tego, że dost?pnych rzeczy jest mało, to można mieć sporo do roboty. więcej >>
----------------------


Zarchiwizuj się!
“Formu?ka zdaża się Zamoyskiemu pustosłowiem: aby móc wybrać z rozwiązań A i B sensowniejsze, sam program musiałby był już na tyle inteligentny, by móc je zanalizować dalej niż sugerujący je, a zatem na diab?a mu w ogóle podobne sugestie? Co prawda zawsze ?atwiej rzecz skrytykować, niż wymyśleć. Najcenniejsze jest to, czego nie sposób zalgorytmizować: wyobraćnia.

Sugestie… Kij nu w oko.”

Wczoraj skończy?em czytał jedn? z powie?ci znanego polskiego fantasty Jacka Dukaja pt. “Perfekcyjna niedoskona?o??”. Ró?ni się ona diametralnie od opisywanych wcześniej przeze mnie na cpn “Wied?mina” oraz “Achai”. Pierwsz? i najważniejsz? różnic? jest okres, w którym toczy się fabuła. Mamy XXIX wiek i świat na pierwszy rzut oka ma wiele wspólnego ze wspó?czesnym, ale jak ?atwo możecie się domyśleć - to tylko pozory. więcej >>
----------------------


Army of Darkness Medieval Ash - Cult Classics 5, NECA
Co prawda planowo recenzja miała pojawił się sporo wcześniej, ale jest dopiero dziś. Wiecie jak to jest, prawie zawsze coś musi wyskoczyć.

Ale nie jest to ważne, ponieważ nareszcie możecie przeczytał o tym ma?ym cudzie od NECi. Wiecie kim jest Ash, prawda? To główny bohater serii Evil Dead w reżyserii Sama Raimiego grany przez króla filmów klasy B, Bruce’a Campbella. Czy ten Ash dorównuje filmowej legendzień Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że tak. więcej >>
----------------------


Historia Grobowego rodu Akt I
Zainspirowany kilkoma komentarzami przy poprzednich wpisach, postanowiłem zbada? bli?ej… a może bardziej przypomnie? sobie i Wam pewien niezwykle urokliwy gatunek negatywnego bohatera.
Kim oni w?a?ciwie s?? Jedni ich bowiem kochaj?, inni unikaj? jak soli w herbacie. Zieloni, niebiescy, szarzy, albo o kolorze naturalnie odpowiadającym naszym skórom. Poj?kujący, pomrukujący, zawodz?cy i leniwie, będą też niezwykle szybko poruszający się w kierunku bohatera z wyciągni?tymi rękoma i głowami opadającymi sztywno na bark….
Zdarza się też że z czegoś co kiedyś było aparatem mowy (bo teraz jest głównie wrotami do układu trawiennego) wydobywa się melancholijne, jednak mało romantyczne słowo “móóóóóóóóóóóóózg”. więcej >>
----------------------------------------------------

I to by było na tyle dziś. Teksty staramy się wrzucał często, czasami potrafią wyjść dwa na dzień, innym razem jeden na dwa tygodnie. Bywa różnie, ale na pewno zawsze staramy się pisać interesująco oraz na aktualne tematy.

?yczymy smacznego! ;)

============================

A teraz coś innego, bo najnowsze ;)
----------

10 rzeczy za które kochamy konsole


…a PC używamy tylko do pracy.

1. Za to, że mają w standardzie bezprzewodowe pady.
2. Za możliwość w??czenia konsoli nie dotykając niczego poza kontrolerem.
3. Za bezproblemowe podpiłcie sprz?tu do wielkiego telewizora i posadzenie szanownych czterech liter na kanapie.
4. Za gr? z kumplami siedzącymi na tej samej kanapie.
5. Za możliwość pobluzgania na ziomków kiedy coś zawalę.
6. Za świetne party game oraz mas? innych, genialnych gier.
7. Za brak niepewności czy dana pozycja ruszy na naszym sprz?cie.
8. Za wojny konsolowe.
9. Za Ojca Kena, dyrygenta Shigeru i szalonego Piotra.
10. Za radośc jak? nam daję.

Dodałbym jeszcze, że nie trzeba instalować gier, gdyby nie fakt, że pewna firma postanowiła zada? temu twierdzeniu k?am ;)
To są typy ekipy CPN, a za co Wy kochacie swoje konsole? Dajcie zna? w komentarzach na Crazy Pumpkin's Nest, zróbmy razem mega list? :D

Link do postu który powinni?cie komentować - KLIK!

F.U.C.K.T., czyli Frakcja Ujmujących Czytelników - Kreatorów Tekstów, to nasz k?cik w którym możecie się wykazał. Lubicie przelewa? swoje myśli na papier i kilobajty? Podsy?ajcie własne teksty na dowolne tematy związane z szerokopoj?t? kultur? na naszą skrzynk? mailową (crazypumpkinsnest@gmail.com), a my z wielką chęci? zamie?cimy je na blogu, czym będziecie mogli po wsze czasy lansować się znajomym i babci z Grudziśdza.

W każdym przypadku możecie liczy? na naszą kooperacj?: komentarze, pomoc przy pisaniu, porady jak zało?y? własnego bloga i w jaki sposób go prowadziś. Jeśli nie jesteście pewni własnych umiejątności, a lubicie pisać walcie do nas, ocenimy.

http://crazypumpkinsnest.wordpress.com/200...ckt-informacje/
Odpowiedz
#2
Coś ciekawego, coś anga?ującego, coś w czym musicie wzi?? udział! Hyhy ;)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości